//

Ik heb een APPLE ID, maar kan geen enkele app downloaden

Ik heb een APPLE ID, maar kan geen enkele app downloaden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit met een probleem, ik krijg helemaal geen enkele app gedownloand.. Hieronder mijn verhaal.. Als ik een (gratis) app wil downloaden zegt ie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-11, 19:22
maybritt maybritt is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard Ik heb een APPLE ID, maar kan geen enkele app downloaden

Hallo,

Ik zit met een probleem, ik krijg helemaal geen enkele app gedownloand.. Hieronder mijn verhaal..

Als ik een (gratis) app wil downloaden zegt ie dat mijn apple id nog niet eerder is gebruikt en of ik de gegevens wil checken.\

Vervolgens een scherm met welkom bij itunes, ik klik ga door. Dan een scherm algemene voorwaarden apple's privacybeleid, ik klik akkoord en ga door.
Dan bekijk betaal gegevens ik klik click and buy aan, scherm veranderd automatisch en er staat nu : Om uw click&buy account te valideren en te verifieren dat u deze wilt gebruiken voor aankopen bij de itunes store , klikt u op ga door. Ik klik ga door.
Ik krijg nu een nieuw scherm waar staat machtiging voor easy collect. Er staat , hiermee machtig ik Clickandbuy om de te betalen bedragen voor gebruik van de aanbiedingen van
firma itunes te incasseren. U kunt deze machtiging onder Safe and simple online payment intrekken. Ik klik bevestigen.
Vervolgens scherm met , bevestiging a.u.b. , Uw bestelling iTunes Music Store, activate. Betaal gemakkelijk met click and buy Easy collect. U heeft reeds
latere betalingen geautoriseerd, ik klik (enige mogelijkheid) verder.
Een moment aub connecting to the itunes store. En er verschijnt een klein schermpje met: Deze koppeling moet worden geopend met een toepassing. Verzenden naar, Itunes (is automatisch geselecteerd) of Itunes.exe. of je kan op het knopje 'kiezen' drukken.. Ik heb ze alle 3 (apart van elkaar geprobeerd) en klik OK.
Vervolgens ben ik weer helemaal terug bij, bekijk betaal gegevens. En kan ik nog steeds geen apps dowloaden...

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen...

Alvast bedankt!

Groeten Maybritt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
app store, apple id, click and buy



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan bijna geen enkele link openen in mijn browser om apps te downloaden. ysie iPhone Apps 3 21-09-10 13:17
kan geen app downloaden caspercas iPhone Apps 0 08-08-10 23:10
heb iphone 3G 3.1.3 ge-jailbreakt met blacksnow, maar heb geen 3Gsignaal van t-mobile lutador Odido (T-Mobile) 1 07-03-10 19:00
Apple ID in iTunes will niet werken, kan geen apps downloaden odp iPhone Apps 10 14-10-09 20:05
Heb een idee maar kan het niet uitvoeren. SuperDutch Archief 14 25-10-08 01:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:53.