Ik kan bijna geen enkele link openen in mijn browser om apps te downloaden. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een link volg via dit forum naar een app krijg ik de volgende foutmelding. One Moment Please. Connecting to the iTunes Store. Loading ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan bijna geen enkele link openen in mijn browser om apps te downloaden.
Als ik een link volg via dit forum naar een app krijg ik de volgende foutmelding.
One Moment Please. Connecting to the iTunes Store. Loading We are unable to find iTunes on your computer. If iTunes doesn't open, click the iTunes application icon in your Dock or Windows Task Bar. Itunes staat open maar ik krijg mijn pagina niet, weet iemand hier het probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat voor app is het?? Is het een webapp? Wellicht handig om even te noemen.. ligt waarschijnlijk aan die link.
|
|
|||
|
|||
https://forum.iculture.nl/f8/ap...unes-niet.html
zelfde probleem hier, google geeft vele verschillende mogelijke oorzaken. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan geen apps downloaden op iphone?? | tapijtkever | iPhone Apps | 4 | 17-03-11 18:33 |
Windows: Ik heb een APPLE ID, maar kan geen enkele app downloaden | maybritt | iTunes | 0 | 13-01-11 20:22 |
Kan geen Apps meer downloaden | JMO | iPhone Apps | 2 | 10-10-08 18:10 |
|
|