Kan geen Apps meer downloaden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een probleem. Ik probeer Shazam te instaleren op mijn Iphone, alleen als ik het programa download dan, zowel op computer als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen Apps meer downloaden
Hallo iedereen,
Ik heb een probleem. Ik probeer Shazam te instaleren op mijn Iphone, alleen als ik het programa download dan, zowel op computer als op iphone, kan ik dat niet doen. Hij zegt dan, op de iphone, dat identiteit niet correct is en op de computer zegt hij dat er geen verbinding is met internet of server. Kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ben je ingelogd in de itunesstore?
is je computer gemachtigd? heb je er programma's opgezet die niet uit de itunesstore komen? MAW gahackte programma's!
|
|||
|
|||
Het is een totale legale Iphone. versie 2.1, niet gecrakt, er staan geen foute programma's op.
Ik kan wel op Itunes store komen, op computer, maar ik niet account veranderen of iets downloaden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan geen apps downloaden op iphone?? | tapijtkever | iPhone Apps | 4 | 17-03-11 18:33 |
Kan geen apps downloaden of verwijderen meer in Cydia. | vietigra | Jailbreak apps en thema's | 0 | 12-03-11 01:37 |
kan geen apps meer downloaden | Nance | Archief | 3 | 13-03-09 01:45 |
|
|