iphone blijft syncroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik probeer men iphone te synchroniseren met men pc maar er blijft gewoon staan: iphone van pieter synchroniseren.. al een uur ondertussen iemand een oplossing?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone blijft syncroniseren
ik probeer men iphone te synchroniseren met men pc maar er blijft gewoon staan: iphone van pieter synchroniseren.. al een uur ondertussen
iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem.
Wat ik nu doe is mijn laptop uit het netwerk halen en rechtsstreeks met een lan verbindingen verbinden met router in de modem zodat hij geen nas ziet. Daarna gaat het als een trein. Probeer dat eens als je een netwerk harde schijf heb. Het is onverklaarbaar maar het werkt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: syncroniseren in Itunes met een gejailbreakte Iphone | Vinesh | iTunes | 3 | 10-06-10 21:51 |
syncroniseren iphone 3g met windows | and2309 | iTunes | 4 | 25-08-09 20:27 |
Itunes met iphone syncroniseren | glenneke | iTunes | 0 | 04-02-09 00:03 |
Iphone kan niet meer syncroniseren met pc | Mattieshark | Archief | 3 | 15-12-08 23:30 |
Syncroniseren outlook mail in iPhone | Jorinho | iPhone algemeen | 1 | 02-04-08 22:39 |
|
|