syncroniseren in Itunes met een gejailbreakte Iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik heb mijn Iphone gisteren gejailbreaked. Nu is mijn vraag of ik hem nu nog in Itunes kan gebruiken om te syncroniseren. en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
syncroniseren in Itunes met een gejailbreakte Iphone
Hallo Allemaal,
Ik heb mijn Iphone gisteren gejailbreaked. Nu is mijn vraag of ik hem nu nog in Itunes kan gebruiken om te syncroniseren. en hoe krijg ik er anders mijn navigon geinstalleerd die ik op mijn harde schijf heb staan, dit deed ik anders altijd via Itunes en dan bestand toevoegen. wie kan mij helpen aan een oplossing, heb het forum al aardig doorlopen maar kan er niets van vinden.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet kan je gewoon via iTunes blijven syncen, heb ik ook altijd gedaan toen ik 'm nog gejailbreaked had. Uiteraard moet je alleen niet de eventuele OS updates uitvoeren wanneer iTunes aangeeft dat die er is, want dan ben je logischerwijs je jailbreak weer kwijt... of begrijp ik je vraag nu helemaal verkeerd?
|
|
||||
|
||||
TS geeft nergens aan dat zijn navigatie software illegaal is. Volgens mij wil hij alleen weten of je een jailbroken iPhone gewoon nog kan syncen. En dat kan dus gewoon. En verder mag er over hackul0us en dergelijke niet gesproken worden op het forum.
|
||||
|
||||
Bedankt voor jullie advies,
het werkt inderdaad gewoon,nu kan ik mijn navigon weer installeren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Reset een gejailbreakte Iphone | Elwin3gs | Jailbreak | 4 | 17-02-11 18:32 |
syncroniseren zonder kabel met iTunes? | bwpeters | iTunes | 1 | 31-10-10 16:05 |
Itunes met iphone syncroniseren | glenneke | iTunes | 0 | 04-02-09 00:03 |
|
|