syncroniseren zonder kabel met iTunes? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone maakt via de gewone Apple kabel geen verbinding meer met iTunes. IK heb het idee dat ie aan het verslijten is, de knopjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
syncroniseren zonder kabel met iTunes?
Mijn iphone maakt via de gewone Apple kabel geen verbinding meer met iTunes. IK heb het idee dat ie aan het verslijten is, de knopjes zijn allemaal al verdwenen, haarscheurtjes hier en daar.
Voor dat ik een nieuwe koop wil ik alle gegevens (email-fotos-agenda ect..) laten syncroniseren met iTunes en outlook. Is er een manier om dit zonder kabeltje te doen? - via Me.com? - BlueThoots? - Andere optie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
syncroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Iphone 2G 8GB: Gereset -> teken van Itunes met USB Kabel -> Slide for emergency | Jorenn | Unlock | 6 | 05-10-10 19:26 |
Windows: syncroniseren in Itunes met een gejailbreakte Iphone | Vinesh | iTunes | 3 | 10-06-10 21:51 |
iPhone 3 gs 32 gig enkel scherm met kabel en iTunes | el_vinio | iTunes | 3 | 20-01-10 22:22 |
Windows: iTunes loopt vast tijdens syncroniseren | The Raptor | iTunes | 0 | 25-10-09 02:24 |
Itunes met iphone syncroniseren | glenneke | iTunes | 0 | 04-02-09 00:03 |
|
|