Is er een website waarbij je een hoesje kan kopen en dan zelf kan bewerken discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb eigenlijk een vraagje is er een website waarbij je een hoesje kan kopen en dan ook nog zelf kan bewerken en dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er een website waarbij je een hoesje kan kopen en dan zelf kan bewerken
Hallo,
Ik heb eigenlijk een vraagje is er een website waarbij je een hoesje kan kopen en dan ook nog zelf kan bewerken en dat dan opgestuurd krijgt en kan gebruiken? ik bedoel: ik koop een hoesje op een site en waarbij een functie zit waarbij is de achterkant van het hoesje kan bewerken ( Andere kleur, foto's etc.) is dat er??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
is er ook zo dat ik de achterkant kan zwartmaken met rode strepen ( kleuren dus) en dan een plaatje? want hier kan ik alleen een plaatje toevoegen
|
|
||||
|
||||
iPhone 3G / 3GS Custom Cases by Case-mate
sorry, das de 3gs, even terug gaan naar de home page van case mate en daar zoeken naar design your own ;-) Laatst gewijzigd door Sultan; 24-11-10 om 20:22. |
|
||||
|
||||
ook iemand iets voor ipod touch 4?
|
|
||||
|
||||
NL webwinkel : iPhonehoesjes
|
|
||||
|
||||
ik bedoel. Zelf te costumize
|
|
||||
|
||||
Dat zeg ik : iPhonehoesjes
|
|
|||
|
|||
Ook Sena heeft zoiets.
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of je bij Gelaskins.com als nederlander ook kunt bestellen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik in een website Scrollen met mijn iPad? | Marijkevdb | iPad algemeen | 1 | 12-12-10 00:08 |
iPhone: Kan een jailbreak invloed hebben op het toestel zelf ? | omikron777 | Jailbreak | 1 | 01-03-09 13:01 |
Is er een hack zodat je een Xcode project kan compilen en op je iPhone kan zetten? | MacorgaZ | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 13-02-09 20:57 |
|
|