Goede externe accu voor de iPhone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al een externe accu voor de iPhone van 1800 mA, maar wil er nog een goede bij Ik had gelezen dan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goede externe accu voor de iPhone 4
Hallo,
Ik heb al een externe accu voor de iPhone van 1800 mA, maar wil er nog een goede bij Ik had gelezen dan de i-UP5400 een goede is, maar deze is nergens meer te koop. Ik zoek dus zoiets van goede kwaliteit. Aangezien ik nog wel is GPS gebruik tijdens het fietsen gaat de accu snel leeg... Iemand een suggestie?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik je tijdens het fietsen runkeeper? Bij deze app kan je het beeldscherm gewoon uitzetten, en scheelt dus energie.
Helaas kan ik je niet verder helpen met een ext. batterij. Suc6. |
|
|||
|
|||
Thank you!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? | Jarno05 | iPhone algemeen | 3 | 29-03-11 19:53 |
Goede Sterke Accu Iphone 3gs | kilzone | iPhone algemeen | 0 | 25-11-10 11:26 |
Verleng kabel voor externe accu?? | kapiteiniglo | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 08-02-09 16:35 |
(Externe) HD voor Iphone? | meef | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 05-12-08 02:35 |
|
|