welke externe batterij voor ipod touch 4g? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik zoek een externe ipod batterij iemand sugesties? budget: 30 euro...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
welke externe batterij voor ipod touch 4g?
hallo,
ik zoek een externe ipod batterij iemand sugesties? budget: 30 euro |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hallo,
allereerst bedankt voor je reactie wat vind je van deze? Griffin Technology: TuneJuice Universal - Charge your phone, MP3 player and more with AA batteries ziet er goed uit ik heb namelijk nog hele goede oplaadbare batterijen liggen (Ni-mh 2700 mah) en dat zou betekenen dat ik dan 8100 mah heb??!!: veel meer als de mophie juice pack reserve ook is ie hier maar 30 euro(ik kan hem makkelijk ophalen dus er komen geen verzendkosten bij) http://www.informatique.nl/520816/gr...sb-device.html Laatst gewijzigd door tom031; 18-04-11 om 19:29. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Een met drie (3) oplaadbare accu's van 1,2 V = 3,6V waarschijnlijk ook nog steeds 5 V @ 850 mA. Ik zou zeggen: Doen ! |
|
|||
|
|||
maar als ik 3 goede (oplaadbare) baterijen van 2700 mah erin doe levert ie dus 8100 mah? of werkt dat weer anders?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een oplaadbare accucel (NiMH) heeft slechts een spanning van 1,2 V en geen 1,5 V zoals een Leclanché element (droge batterij). |
|
|||
|
|||
Toen ik dit schreef had niemand belangstelling. Pracht accu lange levensduur.
http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...erve-accu.html |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
externe batterij voor iPad..... | Tuur | iPad algemeen | 12 | 03-08-11 13:13 |
Deze externe batterij voor de iPhone 4, waard om te kopen? | ddfrry | Koopinformatie Nederland | 3 | 28-12-10 16:43 |
Ipod touch 1g batterij | trucker_ttk | iPhone algemeen | 5 | 12-06-10 18:32 |
Wat is de beste/betaalbare externe batterij voor op reis ? | daaf | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-07-09 22:11 |
|
|