//

externe batterij voor iPad.....

externe batterij voor iPad..... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zoals ik ook al via zoekfunctie bij veel dezelfde topics uitkom toch maar een nieuwe vraag. De meeste antwoorden welke gegeven worden gaat over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-11-10, 09:55
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard externe batterij voor iPad.....

Hallo,

Zoals ik ook al via zoekfunctie bij veel dezelfde topics uitkom toch maar een nieuwe vraag.

De meeste antwoorden welke gegeven worden gaat over solaropladers voor iPhones.
Bestaat er ook een goede externe batterij (mag ook solar zijn) welke als backup mee kan op reis als je geen mogelijkheid hebt om je iPad op te laden.

Ben benieuwd of er een goede te koop is....

Alvast bedankt........
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-10, 16:43
Markhispania3 Markhispania3 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 49
Standaard

Misschien dat dit iets is, heb er zelf geen ervaring mee. Philips - Universele voedingsoplossingen - Netspanningsbeveiliging - Stroomversterkers - Voedingsoplossingen - Accessoires
  #3  
Oud 01-11-10, 20:17
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard geen externe batterij dus

dank voor je reactie. Ziet er leuk uit maar dan heb je nog steeds een stopcontact nodig. Ik kan er niet uit opmaken dat het apparaat is opgeladen en dat je deze 'lading' kan overbrengen op de iPhone/iPad.....

Het gaat mij erom dat je bv het toestel extra lang kan laten draaien zonder stopcontact in de buurt. Bijv in vliegtuig........

Thanks anyway
  #4  
Oud 01-11-10, 20:29
Yellowguy Yellowguy is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bekijk bericht
dank voor je reactie. Ziet er leuk uit maar dan heb je nog steeds een stopcontact nodig. Ik kan er niet uit opmaken dat het apparaat is opgeladen en dat je deze 'lading' kan overbrengen op de iPhone/iPad.....

Het gaat mij erom dat je bv het toestel extra lang kan laten draaien zonder stopcontact in de buurt. Bijv in vliegtuig........

Thanks anyway
Lees maar even het tweede tabblad in die link. Staat keurig dat je max. 15 uur reservevoeding hebt. Is echt een externe batterij die je oplaad en waar je vervolgens je apparaten aan kan hangen. . Ik ben dus wel benieuwd met de ervaringen met de Ipad, die vraagt wel iets meer dan bijvoorbeeld een Iphone (de reguliere lader is ook sterker), die 15 uur zul je daar ook wel niet mee halen.
  #5  
Oud 01-11-10, 20:45
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard

OW, niet goed gelezen door mij dus, dan ga ik idd even bellen met diverse winkels of deze ergens op voorraad ligt, thanks.....
  #6  
Oud 01-11-10, 21:05
Yellowguy Yellowguy is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 10
Standaard

Je kunt ook nog kijken naar de Kensington PowerBack of de Just Mobile Gum Plus. Er zijn er vast nog meer dus het loont om even goed rond te kijken. Voor batterijen geldt over het algemeen wel dat je echt betaald voor kwaliteit.
  #7  
Oud 01-11-10, 21:23
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard

Idd, die Kensington Powerback lijkt mij ook wel een goede....

Thanks.......
  #8  
Oud 04-11-10, 11:16
Flavio Flavio is offline
 
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zierikzee
Berichten: 30
Standaard

HyperMac heeft losse externe batterijen in diverse formaten:
HyperMac External Battery for Apple iPad, iPhone, iPod, USB Devices

Of een Proporta TurboCharger 5000: USB TurboCharger 5000 (USB Emergency charger for iPod/iPhone/Blackberry/Nokia/HTC) – Mobile Device Charger – Battery Charger – External Battery - Proporta
  #9  
Oud 30-07-11, 17:17
anitdm anitdm is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 5
Standaard

zojuist de Just Mobile Gum Plus besteld voor de iphone. 4400mAh. Lekker voor onderweg zoals in het vliegtuig.
Kan iemand mij vertellen of je er ook gewoon je ipad aan kan hangen?

Gr, Anita
  #10  
Oud 30-07-11, 17:21
Flavio Flavio is offline
 
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zierikzee
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anitdm Bekijk bericht
zojuist de Just Mobile Gum Plus besteld voor de iphone. 4400mAh. Lekker voor onderweg zoals in het vliegtuig.
Kan iemand mij vertellen of je er ook gewoon je ipad aan kan hangen?

Gr, Anita
Ja, dat werkt gewoon.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 juli 2011 om 17:24 ----------

Ik zou deze wel willen hebben voor mijn iPad 2:

for iPad 2 battery case products, buy for iPad 2 battery case products from alibaba.com

Helaas nog nergens een leverancier kunnen vinden.
  #11  
Oud 30-07-11, 17:24
anitdm anitdm is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 5
Standaard

Thanx nu nog de ipad
  #12  
Oud 01-08-11, 20:40
Frederic Verpoest Frederic Verpoest is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik ben vrij dringend (moet het tegen 12 augustus in gebruik kunnen nemen) op zoek naar een grote hoeveelheid extra stroom.

Ik dien namelijk mijn iPad of iPhone voor een periode van 22 tot 24 uur zijn GPS gebruiken en deze uploaden via 3G. GPS en dataverbinding vreet stroom, en meer dan 20 uur overbruggen is toch een uitdaging.

Ik denk eraan om een A-solar Titan Laptop Charger aan te schaffen (Titan Solar Laptop Charger - A-solar). Deze heeft een batterij met 13.200mAH aan boord, en kan dus nog wat bijladen met de zon. Al verwacht ik niet heel veel opbrengst op die tijdspanne van de zon...

Ik denk er ook aan mijn iPad te gebruiken voor de toepassing in plaats van m'n iPhone 4, gezien de iPad toch een grotere batterij standaard aan boord heeft en het scherm toch uit blijft. Toch twijfel ik of de Titan Laptop Charger voldoende zal zijn om de iPad bijna 24 uur zijn GPS-signaal door te sassen naar het web (Geoloqi.com).

Kan iemand zijn ervaring uitwisselen?
  #13  
Oud 03-08-11, 12:13
Frederic Verpoest Frederic Verpoest is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard

Tijdens een proefwandeling met de iPad en Geoloqi draaiende van zowat 2,5 uur had de iPad nog steeds 97% procent batterij! Ik was echt verbaasd, maar ik keek niet scheel en mijn wandelroute is netjes bijgehouden en geupload.

Grof berekend is 1% batterij per uur echt een meevaller... Dit mag gerust nog oplopen tot 4%, dan nog kom ik ruimschoots toe om 24 uur live-track te kunnen aanbieden vanaf de iPad!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
welke externe batterij voor ipod touch 4g? tom031 iPhone accessoires en onderdelen 6 19-04-11 18:50
Deze externe batterij voor de iPhone 4, waard om te kopen? ddfrry Koopinformatie Nederland 3 28-12-10 15:43
Externe batterij posttoast iPhone accessoires en onderdelen 5 15-12-10 11:34
Externe batterij Makkoo iPhone accessoires en onderdelen 29 10-09-10 17:00
Wat is de beste/betaalbare externe batterij voor op reis ? daaf iPhone accessoires en onderdelen 1 11-07-09 21:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:28.