Deze externe batterij voor de iPhone 4, waard om te kopen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een externe batterij voor de iPhone te kopen 4, mijn vriend raadde mij dit: 2800mAh USB Rechargeable External Battery for iPhone 4/3GS/iPod China ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Deze externe batterij voor de iPhone 4, waard om te kopen?
Ik wil een externe batterij voor de iPhone te kopen 4, mijn vriend raadde mij dit:2800mAh USB Rechargeable External Battery for iPhone 4/3GS/iPod China Wholesale - Everbuying.com
Het ziet er goed uit, maar het is erg duur, is het waard om te kopen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor dat geld zou ik het gewoon proberen. 14 eurotjes, valt ook wel mee qua erg duur toch ?
|
|
|||
|
|||
Dank u voor uw antwoord.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
externe batterij voor iPad..... | Tuur | iPad algemeen | 12 | 03-08-11 13:13 |
welke externe batterij voor ipod touch 4g? | tom031 | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 19-04-11 19:50 |
[vraagje] Externe batterij kopen | ErwinO | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 21-12-10 18:37 |
Alle iDevices: Is deze unlock software het kopen waard? | cupidoke | Jailbreak | 18 | 09-10-09 18:43 |
Wat is de beste/betaalbare externe batterij voor op reis ? | daaf | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-07-09 22:11 |
|
|