T9 automatische aanvulling bij typen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumcollega's, Ik ben zinnes om een ipad2 aan te schaffen maar eerst had ik nog graag het volgende geweten: Is er een mogelijkheid om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T9 automatische aanvulling bij typen
Beste forumcollega's,
Ik ben zinnes om een ipad2 aan te schaffen maar eerst had ik nog graag het volgende geweten: Is er een mogelijkheid om met de ipad te typen volgens het oude gsm-klavier met aanvulling via t9. Ik bedoel dus het toetsenbord met de 9 nummers waar onder elk nummer een 3 tot 4tal letters zitten. Je moet dan slechts 1 maal op het cijfer duwen voor desbetreffende letter, het systeem vult de rest aan. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt beschikking over een volledig kl4 dus het is helemaal niet nodig. Zeker niet op een iPad.
In JB is er wel een swipe app. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja ik weet dat er een volledig klavier is maar ik vind het typen via oud sms-systeem veel sneller. Zeker omdat ik veel op bouwwerven loop. |
|
||||
|
||||
Verder is er -bij mijn weten- geen zulke app. Correct me if i'm wrong
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarschuwing! T-mobile sluit je af bij stornering automatische incasso! | manfredz | Odido (T-Mobile) | 40 | 30-09-10 17:48 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
Toetsenbord erg langzaam bij typen van Mail. | iPhoneRobin | iPhone algemeen | 2 | 13-07-08 18:51 |
geen klik bij het typen | myplace | Unlock [archief] | 8 | 04-05-08 20:27 |
|
|