NL/VS apple store discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals velen heb ik een VS en een NL Apple store account. Nu heb ik alleen het volgende probleem. Mijn NL account is @ziggo.nl en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
NL/VS apple store
Zoals velen heb ik een VS en een NL Apple store account. Nu heb ik alleen het volgende probleem. Mijn NL account is @ziggo.nl en de VS @gmail.com nu log ik helemaal uit en dan in met mijn NL account. Ik wordt dan doorgestuurd naar de NL store. Zodra ik iets wil downloaden moet ik opnieuw inloggen zoals altijd, alleen staat er als e-mail nu mijn @gmail.com adres, en dat kan ik dus ook niet veranderen. Op deze manier kan ik updates van NL applicaties niet updaten. Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen ? Voorheen heb ik hier nooit last van gehad namelijk !
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
HEt is ook heel vraamd dat in de App Store onder 'Updates' geen mogelijkheid te wisselen van account. Wat je moet doen is naar 'Uitgelicht, Categoriën of Top 25' gaan. Helemaal naar beneden scrollen en daar zie je je account. als je er op drukt kun je kiezen voor uitloggen en vervolgens kun je inloggen met het account dat je wilt. Erg onhandig, maar Apple gaat er niet vanuit dat je twee accounts hebt.
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik ook al geprobeerd. Dan gaat hij naar de NL app store maar als ik iets installeer krijg ik het scherm om met mijn vs account in te loggen
|
|
|||
|
|||
hallo,
Ik ben momenteel in de VS en wil kijken om een ipad 2 3G mee terug te nemen. Welke addertjes kom ik straks tegen in Nederland als ik de Ipad 3G wil gaan gebruiken. Is de ipad met een lock? en hoe kan kan ik dat omzeilen. Wie kan me hier iets over vertellen...Als het allemaal veel te omslachtig is kan ikm wellicht beter en Ipad in Nederland kopen. Ik krijg de btw terug ivm zakelijk gebruik. Ik vraag me dan af of het nog interessant is. groet ijsvogel64 |
|
||||
|
||||
Wow.....change of topic?
Waar je rekening mee moet houden is: - De US stekker - US sales tax - De NL douane. Voor de rest is de iPad gewoon in NL te gebruiken. Je moet in NL een internet kaartje kopen bij een NL provider. |
|
|||
|
|||
bedankt voor de reactie jap74
stekker geen probleem, tax wellicht wel en douane...denk van niet. vlieg over frankrijk en de rest met de trein. Nog een vraagje, Waar hebben dan al die spookverhalen betrekking op? regio lock, mtb div landen ......enz? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|