Ipod touch 1g batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb problemen met mijn batterij, ik heb hem deze nacht opgeladen omdat hij was uitgevallen, tijdens het opladen krijg ik op het scherm te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod touch 1g batterij
Ik heb problemen met mijn batterij,
ik heb hem deze nacht opgeladen omdat hij was uitgevallen, tijdens het opladen krijg ik op het scherm te zien: - Batterij met een klein rood streepje - daaronder een stroom-teken als ik hem uittrek, dan komt er een stopcontact bij te staan. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Klinkt als een lege accu die opgeladen moet worden. Kan softwarematig probleempje zijn, dan moet je hem even herstellen om te kijke of dat helpt. Al een resetje geprobeerd, kan wellicht helpen?
|
|
|||
|
|||
bedankt, ik ga het eens proberen
|
|
||||
|
||||
Het is normaal dat je dat gedurende de eerste 10 minuten ziet. Hoe lang zit je iPod al aan het stopcontact?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is een bug. USB-kabel er in drukken en op de home button blijven drukken totdat hij opstart.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
welke externe batterij voor ipod touch 4g? | tom031 | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 19-04-11 19:50 |
Een raar teken naast batterij icoon Ipod touch IOS4.1 | sponic2 | Archief | 3 | 22-11-10 20:17 |
ipod touch 2gen 8gb mc model batterij | jordywos | iPhone algemeen | 0 | 13-10-10 20:09 |
ipod touch batterij probleem | copyfile | iPhone algemeen | 3 | 08-09-10 01:30 |
|
|