Beltoon gekocht, maar werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een probleem, ik heb een beltoon gekocht (via iPhone app iTunes) toen ik hem downloade zij hij na een tijdje: Downloadfout. Tik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beltoon gekocht, maar werkt niet
Hallo, ik heb een probleem, ik heb een beltoon gekocht (via iPhone app iTunes)
toen ik hem downloade zij hij na een tijdje: Downloadfout. Tik voor nieuwe... Ik heb dus er op getikt, hij ging opnieuw proberen te downloaden, maar het zelfde resultaat, dit heb ik een paar keer geprobeert maar werkt nog steeds niet. Gr. lowis EDIT: Nu doet ie et opeens weer :S na reboot slotje plz Laatst gewijzigd door lowis; 12-06-10 om 19:43. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
beltoon, downloadfout |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beltoon Geluid werkt niet | Alex1984 | Ringtones en Wallpapers | 20 | 03-01-11 15:53 |
Beltoon gekocht maar niet te vinden op Iphone | Lotteked4 | iPhone algemeen | 1 | 19-09-10 10:40 |
Wel beltoon maar voor de rest geen geluid! | happydaddy | Archief | 5 | 04-07-09 21:23 |
App staat op mn iPhone, maar in appstore niet als gekocht! | libia | iPhone Apps | 6 | 20-05-09 16:37 |
Iets via E-Bay gekocht, maar geld niet afgeschreven? | JaapTrekhaak | Archief | 2 | 03-12-07 22:13 |
|
|