Heb de Iphone 4 HDMI adapter GETEST....!!!!! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Heb de volgende 2 HDMI adapters gebruikt met mijn Iphone 4. De eerste is de bekende NOOSY HDMI adapter: Kan kort en krachtig zijn, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heb de Iphone 4 HDMI adapter GETEST....!!!!!
Hi,
Heb de volgende 2 HDMI adapters gebruikt met mijn Iphone 4. De eerste is de bekende NOOSY HDMI adapter: Kan kort en krachtig zijn, ben er helemaal niet tevreden. Het is net of de plug te kort is, verbinding valt steeds weg, geluid valt weg... Gewoon je word er helemaal gestrest van. De andere HDMI adapter is echt een top product. Perfect beeld en geluid...echt een aanrader Je ziet nu pas de kwaliteit van de Iphone 4 Camera, de kwaliteit van de 720p. Echt schitterend beeld op me Sony Bravia 40X2000 LCD scherm. Advies: Ik denk als je een beetje van de NOOSY versie van de plastic randje afhaalt dat het ook dezelfde kwaliteit afleverd als de laatstgenoemde... Zal zelf eerst uitproberen zal weer me bevindingen hier vermelden na het verwijderen van een stuk plastic.... Als er vragen zijn hoor ik het wel... De groeten BT73 Laatst gewijzigd door BT73; 11-11-10 om 15:57. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien een paar linkjes naar de producten? En is de 2e een origineel Apple product?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
NOOSY HDMI Adapter for iPadi Phone 4G iPodTouch 4G - eBay (item 110609999988 end time Dec-10-10 03:15:40 PST) 2e HDMI Adapter: HDMI adapter for iPod4,iPad and iPhone4-1st-WWW Seller - eBay (item 120641768730 end time Dec-01-10 08:44:45 PST) Geen van de 2 is origineel Iphone Accessoire.....!!!!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Werkt dit ook met Uitzending gemist?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mooi! Ga volgende week naar Hong kong...kijken of ze daar zoiets hebben liggen voor een mooi prijsje.
|
|
||||
|
||||
op je tv gamen ... is dit dan echt perfect of met een 'lag'
|
||||
|
||||
Citaat:
Want speel films af en daar merk ik ook geen lag op me LCD TV Af en toe zelf Youtube filmpjes ook geen problemen ermee... Ben niet een echte gamer dus zal niet weten hoe het reageert op race spelletje.... Zou zeggen probeer het maar.... Of kijk even op youtube waar mensen het laten zien deze HDMI adapter met spelletjes.... BT73 |
|
||||
|
||||
Heb net een hdmi connector bij de Applestore in Dallas meegenomen, werkt perfect en dat voor rond 38 dollar
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onofficiële iPhone 4 hdmi kabel/adapter | RoyalMess | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 01-04-11 15:56 |
iphone 3GS hdmi adapter? | roelst | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 27-10-10 22:07 |
Iphone 3g unlock op 9 toestel getest | TTEL | Unlock [archief] | 1 | 06-01-09 09:43 |
|
|