//

Contacten van iPhone naar Outlook

Contacten van iPhone naar Outlook discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan hier niks over terug vinden op fora's, dus drop ik hem hier als vraag. Ik heb in zowel outlook 2007 als in mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-08, 12:30
@win @win is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard Contacten van iPhone naar Outlook

Ik kan hier niks over terug vinden op fora's, dus drop ik hem hier als vraag.

Ik heb in zowel outlook 2007 als in mijn iPhone op alle plekken staan dat ik "voornaam achtenaam" wil gebruiken.

Zodra ik een contact aanmaak in outlook, komt deze correct over op de iphone.

Alleen zodra ik een contact wijzig of aanmaak op de iphone komt deze in outlook terug onder "achtenaam, voornaam". Klik in dan op full-name in mijn outlook contact, staat alles weldegelijk correct. Met de hand even aanpassen en ik kan weer verder.

Weet niet of het aan het synchroniseren ligt, of aan outlook zelf. Wellicht is iemand dit ook al eens tegen gekomen.

Gr,
@win
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-08, 15:04
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Yep, zelfde had ik ook al gemerkt nadat ik een paar contacten had aangepast (afbeelding toevoegen) op mijn iPhone. Bugje denk ik.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 17-09-08, 12:16
jvandijk jvandijk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 56
Standaard

Ik heb momenteel al mijn contacten op mijn Iphone staan, in outlook nog niet. Ik had bij de overstap naar 2.0.2 synchroniseren aan staan (via Exchange), maar na de synchronisatie was ook het adresboek op de Iphone leeg. Hoe kan ik nu mijn contactpersonen vanaf de Iphone naar Outlook synchroniseren en voor de toekomst natuurlijk beide kanten op.
  #4  
Oud 17-09-08, 22:23
Zaziko Zaziko is offline
• iOS 3.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jvandijk Bekijk bericht
Ik heb momenteel al mijn contacten op mijn Iphone staan, in outlook nog niet. Ik had bij de overstap naar 2.0.2 synchroniseren aan staan (via Exchange), maar na de synchronisatie was ook het adresboek op de Iphone leeg. Hoe kan ik nu mijn contactpersonen vanaf de Iphone naar Outlook synchroniseren en voor de toekomst natuurlijk beide kanten op.
Het is gewoon niet mogelijk om via Exchange en via Outlook te synchroniseren. Je moet kiezen voor 1 van de opties. Als je Exchange uitzet op je iPhone en in itunes aangeeft dat je contacten met Outlook wil synchroniseren, dan zal itunes je contacten beide kanten op synchronisseren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten van Outlook naar Iphone olieboertje iTunes 1 25-11-09 19:34
Windows: contacten naar pc (Outlook) haarlem023 iTunes 1 17-11-09 17:28
Contacten van Iphone naar je PC (Outlook)>andersom dus bac97 iTunes 6 05-10-08 13:49
Windows: Sync Contacten en agenda iphone naar outlook Beaux iTunes 1 26-09-08 15:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:31.