iTunes overzetten naar andere pc discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit nu meestal op de vaste computer, maar m'n laptop komt bijna weer terug. Spijtig genoeg staan al m'n apps en al m'n muziek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes overzetten naar andere pc
Ik zit nu meestal op de vaste computer, maar m'n laptop komt bijna weer terug. Spijtig genoeg staan al m'n apps en al m'n muziek (waar ik heel veel tijd heb in gestoken om het ordelijk te maken, en sommige liedjes heb betaald ..) op de itunes van de vaste computer, hoe kan ik alles overzetten naar de andere computer, zonder iets kwijt te raken?
Groeten, Kenneth |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app overzetten naar andere iTunes bib? | hime | iPhone Apps | 14 | 02-03-11 13:04 |
iPad naar andere account overzetten? | freddy's | iPad algemeen | 9 | 10-01-11 21:56 |
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac | RVaarkamp | iTunes | 3 | 24-10-10 21:35 |
Overzetten naar andere eigenaar. | DeliriumNLD | Jailbreak | 0 | 18-06-10 15:41 |
Hoe apps overzetten van iphone3g naar andere bibliotheek? | cappuccinotje | Archief | 2 | 11-12-08 15:01 |
|
|