Nokia PC Suite op iPhone? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) (hoe) kan synchronisatie van iPhone met agenda op PC via Nokia PC Suite? Reden: Ik zou graag een iPhone hebben, maar een belangrijk criterium is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nokia PC Suite op iPhone?
(hoe) kan synchronisatie van iPhone met agenda op PC via Nokia PC Suite?
Reden: Ik zou graag een iPhone hebben, maar een belangrijk criterium is dat ik mijn MS Outlook agenda op mijn werk-pc kan synchroniseren met met een agenda op de smartphone. Door beperkingen op mijn werk kan geen netwerkkoppeling gemaakt worden en ook iTunes kan niet op mijn werk-pc te geinstalleerd. Het gaat dan ook om af en toe kunnen synchroniseren, via bijv bleutooth. Zo kan ik nu mijn huidige Nokia met PC Suite (wat wel toegestaan is) synchroniseren. Daarom zou het ideaal zijn als Nokia PC Suite het synchronisatie medium met mijn toekomstige iPhone kan zijn. En die iPhone sluit weer aan bij de Mac die ik thuis heb. Laatst gewijzigd door Cabo San Lucas; 26-09-10 om 18:31. Reden: Vraag beter omschreven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
nokia pc suite, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: nokia pc suite | luitsen65 | Desktop-applicaties | 16 | 25-08-10 19:50 |
iPhone PC Suite | Yzord | Archief | 3 | 21-10-09 22:29 |
Nokia N97: Nokia?s eerste topmodel met touchscreen | iCulture | iPhone algemeen | 86 | 30-06-09 21:38 |
|
|