//

Nokia PC Suite op iPhone?

Nokia PC Suite op iPhone? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) (hoe) kan synchronisatie van iPhone met agenda op PC via Nokia PC Suite? Reden: Ik zou graag een iPhone hebben, maar een belangrijk criterium is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-10, 09:35
Cabo San Lucas Cabo San Lucas is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Question Nokia PC Suite op iPhone?

(hoe) kan synchronisatie van iPhone met agenda op PC via Nokia PC Suite?

Reden: Ik zou graag een iPhone hebben, maar een belangrijk criterium is dat ik mijn MS Outlook agenda op mijn werk-pc kan synchroniseren met met een agenda op de smartphone. Door beperkingen op mijn werk kan geen netwerkkoppeling gemaakt worden en ook iTunes kan niet op mijn werk-pc te geinstalleerd. Het gaat dan ook om af en toe kunnen synchroniseren, via bijv bleutooth. Zo kan ik nu mijn huidige Nokia met PC Suite (wat wel toegestaan is) synchroniseren. Daarom zou het ideaal zijn als Nokia PC Suite het synchronisatie medium met mijn toekomstige iPhone kan zijn. En die iPhone sluit weer aan bij de Mac die ik thuis heb.

Laatst gewijzigd door Cabo San Lucas; 26-09-10 om 18:31. Reden: Vraag beter omschreven
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
nokia pc suite, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: nokia pc suite luitsen65 Desktop-applicaties 16 25-08-10 19:50
iPhone PC Suite Yzord Archief 3 21-10-09 22:29
Nokia N97: Nokia?s eerste topmodel met touchscreen iCulture iPhone algemeen 86 30-06-09 21:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:05.