Bug verjaardagen Outlook en iPhone

Bug verjaardagen Outlook en iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb volgens mij een bug ontdekt die betrekking heeft op het publiceren van verjaardagen in de iPhone kalender. De verjaardagen komen uit de contactpersonen ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 24 September 2010, 19:15
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 4.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 4.3.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard Bug verjaardagen Outlook en iPhone

Ik heb volgens mij een bug ontdekt die betrekking heeft op het publiceren van verjaardagen in de iPhone kalender.

De verjaardagen komen uit de contactpersonen van Outlook. Deze verjaardagen worden in de Outlook-kalender getoond maar sommige worden niet in de iPhone-kalender getoond. Ik heb diverse opties getest, telkens een andere toevoeging gedaan en volgens mij heb ik gevonden waar het aan ligt. Met name de verjaardagen van ouderen vond ik niet terug (geboortedatum 1925). Wanneer ik deze datum wijzig in de datum van vandaag, wordt de verjaardag wel getoond in de iPhone kalender.

Aangezien je geen berichten kunt sturen naar Apple of wordt doorverwezen naar de provider T-Mobile, die weer doorverwijst naar Apple plaats ik dit bericht hier in de hoop dat iemand van Apple het leest en de 'bug' herstelt!

Mocht er iemand tips hebben hiervoor, graag!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 24 September 2010, 22:36
Operafreak's schermafbeelding
» iPhone X 256GB (Zilver) [FW: 11.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.4]  [Jailbreak: Nee]
» macOS

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bimmie Bekijk bericht
Ik heb volgens mij een bug ontdekt die betrekking heeft op het publiceren van verjaardagen in de iPhone kalender.

De verjaardagen komen uit de contactpersonen van Outlook. Deze verjaardagen worden in de Outlook-kalender getoond maar sommige worden niet in de iPhone-kalender getoond. Ik heb diverse opties getest, telkens een andere toevoeging gedaan en volgens mij heb ik gevonden waar het aan ligt. Met name de verjaardagen van ouderen vond ik niet terug (geboortedatum 1925). Wanneer ik deze datum wijzig in de datum van vandaag, wordt de verjaardag wel getoond in de iPhone kalender.

Aangezien je geen berichten kunt sturen naar Apple of wordt doorverwezen naar de provider T-Mobile, die weer doorverwijst naar Apple plaats ik dit bericht hier in de hoop dat iemand van Apple het leest en de 'bug' herstelt!

Mocht er iemand tips hebben hiervoor, graag!

Hier loopt al een item over... zie https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post567296
Oud 25 September 2010, 06:18
ButcherJF's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 7 256GB (Gitzwart) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Send a message via twitter to ButcherJF
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bimmie Bekijk bericht
Ik heb (...)

(...)
Hoe kom je erbij dat je geen berichten naar Apple kunt sturen? Ik geef toe, het is even zoeken, maar hier kun je online een formulier invullen.
Oud 25 September 2010, 09:13
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 4.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 4.3.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard Formulier

Hallo ButcherJF, ik had gekeken naar bij de Nederlandse site en kon het daar niet vinden. Dank voor de tip, heb zojuist een melding gedaan. Nu maar hopen dat Apple het oppikt...
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verjaardagen worden niet gesyn met Outlook 2007 Roess iPhone algemeen 3 30 September 2010 15:48
Verjaardagen verschillende keren op iphone MrSparco iTunes 9 2 September 2010 17:41
Verjaardagen agenda op de iPhone iktjilp iTunes 35 8 August 2010 18:40
Verjaardagen in iphone agenda SoloBlack iPhone algemeen 4 19 June 2009 22:35
Bug: Mail komt dubbel binnen in Outlook na binnnenhalen IPhone 3G Mooij603 iPhone algemeen 5 18 August 2008 12:30

Regels voor berichten