muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een nummer aangeschaft in itunes op mijn iphone 4 nu wil ik dus dat nummer op itunes op mijn mac hoe moet dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek aangeschaft in itunes op iphone overzetten naar itunes op mac
ik heb een nummer aangeschaft in itunes op mijn iphone 4 nu wil ik dus dat nummer op itunes op mijn mac
hoe moet dat ?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik weet het niet zeker, maar werkt dat niet net als met apps? In iTunes rechts klikken op je iPhone en dan in het menu kiezen voor 'Aankopen overzetten'.
|
|||
|
|||
Ik zal het eens proberen als ik straks thuis ben zit nu ff bij de Chinees
|
|
|||
|
|||
gelukt !!! ja dat werkt
weet ik dat ook weer hier kan een slotje op ! /slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verbinding Itunes muziek Mac naar Iphone | alexander1 | iTunes | 0 | 05-12-10 14:13 |
muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes | rmondie | iTunes | 3 | 23-10-09 19:38 |
Mac OS X: Nieuwe Mac, kan geen muziek overbrengen van iTunes naar iPhone | surfslee | iTunes | 1 | 20-10-09 21:37 |
Windows: handleiding muziek overzetten naar itunes. | Markbreda | iTunes | 1 | 19-06-09 21:50 |
Windows: Itunes muziek overzetten | gmlens | iTunes | 1 | 14-02-08 20:53 |
|
|