//

maakt itunes eigenlijk wel een reservekopie?

maakt itunes eigenlijk wel een reservekopie? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik had net met pwnagetool mn 4.1 iPhone4 gejailbreakt en wou erna mn backup terugzetten. echter zag ik dit: ik hang mijn iPhone dagelijks ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-10-10, 22:03
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard maakt itunes eigenlijk wel een reservekopie?

hallo,

ik had net met pwnagetool mn 4.1 iPhone4 gejailbreakt en wou erna mn backup terugzetten.
echter zag ik dit:


ik hang mijn iPhone dagelijks aan mn computer en vroeg me dus af of de tijd niet wordt geupdate of dat er gewoonweg geen reservekopies meer worden gemaakt sinds mei dit jaar?

iemand enige suggestie? Heb inmiddels als nieuwe iPhone ingesteld, maar zou liefst de reservekopie, als die er is, terugzetten.

mvg

Peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
reservekopie itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Wat is eigenlijk het nut van een Jailbreak? Hawkeye123 Jailbreak 13 07-04-11 11:05
Zelf een app ontwikkelen, hoe lang duurt dat eigenlijk? bogus2010 Ontwikkelen voor iOS 7 12-10-10 13:20
Ipad eigenlijk een beetje hetzelfde als een iphone 4 ? Bhola iPad algemeen 12 03-07-10 14:49
Wat er toch eigenlijk wel gemakkelijk op 3.0 had moeten zitten! malletnj iPhone algemeen 0 20-06-09 21:38
Windows: Hoe herkent ITUNES eigenlijk een computer eapoe iTunes 2 19-03-09 11:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:08.