maakt itunes eigenlijk wel een reservekopie? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik had net met pwnagetool mn 4.1 iPhone4 gejailbreakt en wou erna mn backup terugzetten. echter zag ik dit: ik hang mijn iPhone dagelijks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
maakt itunes eigenlijk wel een reservekopie?
hallo,
ik had net met pwnagetool mn 4.1 iPhone4 gejailbreakt en wou erna mn backup terugzetten. echter zag ik dit: ik hang mijn iPhone dagelijks aan mn computer en vroeg me dus af of de tijd niet wordt geupdate of dat er gewoonweg geen reservekopies meer worden gemaakt sinds mei dit jaar? iemand enige suggestie? Heb inmiddels als nieuwe iPhone ingesteld, maar zou liefst de reservekopie, als die er is, terugzetten. mvg Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
reservekopie itunes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Wat is eigenlijk het nut van een Jailbreak? | Hawkeye123 | Jailbreak | 13 | 07-04-11 12:05 |
Zelf een app ontwikkelen, hoe lang duurt dat eigenlijk? | bogus2010 | Ontwikkelen voor iOS | 7 | 12-10-10 14:20 |
Ipad eigenlijk een beetje hetzelfde als een iphone 4 ? | Bhola | iPad algemeen | 12 | 03-07-10 15:49 |
Wat er toch eigenlijk wel gemakkelijk op 3.0 had moeten zitten! | malletnj | iPhone algemeen | 0 | 20-06-09 22:38 |
Windows: Hoe herkent ITUNES eigenlijk een computer | eapoe | iTunes | 2 | 19-03-09 12:33 |
|
|