//

Ipad eigenlijk een beetje hetzelfde als een iphone 4 ?

Ipad eigenlijk een beetje hetzelfde als een iphone 4 ? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, De ipad die bijna komt in nl! en nou heb ik me twijfels of ik hem wil halen . Wat ik zou willen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-06-10, 21:26
Bhola Bhola is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 151
Standaard Ipad eigenlijk een beetje hetzelfde als een iphone 4 ?

Beste mensen,

De ipad die bijna komt in nl!
en nou heb ik me twijfels of ik hem wil halen.

Wat ik zou willen is dat ik gewoon lekker kan msnen met windows live messenger voor de ipad als dat er is. Ook zou ik gewoon beetje normaal willen internette.
Photoshoppe.
Football manager spelen.
liedjes downloaden(hoeft niet perse)


Heeft iemand goeie raad wat ik echt goed kan met de ipad en niet met de iphone ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-06-10, 21:34
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Ik ben het niet helemaal met je eens, ik ben van mening dat je met een ipad een compleet andere belevenis hebt, het oogt allemaal wat groter, het beleeft wat groter, en de mogelijkheden zijn natuurlijk anders dan als die van een telefoon.

Als je een draagbaar mobiel apparaat op zak formaat bij je wilt hebben, moet je inderdaad gaan voor de iphone / iphone 4.

Wil je een apparaat bij je hebben wat geen laptop is, maar ook geen desktop, en waar je niet mee hoeft te bellen, dan kan je beter gaan voor de ipad.
  #3  
Oud 29-06-10, 21:56
MID MID is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 19
Standaard

iPad is inderdaad heel andere belevenis! Het grootste verschil met de iphone vind ik toch het internetten. Internetten zoals je op de iPad kunt, met groot scherm, zal nooit op het schermformaat van de iPhone 4 kunnen. Hoeveel pixel je er ook in stopt.
Gebruik hem zelf wel als vervanger van mijn laptop want 90% van de dingen die ik op mijn laptop deed kan ik nu ook op mijn iPad!

MSN is ook gewoon (gratis) mogelijk met IM+
  #4  
Oud 29-06-10, 22:07
Bhola Bhola is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 151
Standaard

Oke maar zou microsoft denk je een windows live app uitbrengen ?
en is het ook zo wanneer ik mijn messenger heb aanstaan dat ik gewoon me ipad standby kan houden ?
  #5  
Oud 29-06-10, 22:15
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Welke keus je ook maakt, het is er één op zich. Het is maar hoe je jezelf aanpast aan de beperkingen van de twee Apple producten. Mijn mening:
Voor de dingen die jij wilt doen is een laptop of desktop het beste. Denk goed na, want de Ipad is een leuk hebbeding, maar echt toegevoegde waarde heeft het ding (nog) niet.
  #6  
Oud 29-06-10, 22:41
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Kan je football manager op iphone 4 spelen dan? Heb Football manger ook op pc staan is leuk spel als dat op iphone 4 kan is wel beter.
  #7  
Oud 29-06-10, 22:54
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redondo1982 Bekijk bericht
Welke keus je ook maakt, het is er één op zich. Het is maar hoe je jezelf aanpast aan de beperkingen van de twee Apple producten. Mijn mening:
Voor de dingen die jij wilt doen is een laptop of desktop het beste. Denk goed na, want de Ipad is een leuk hebbeding, maar echt toegevoegde waarde heeft het ding (nog) niet.
Dat heb ik dus ook...tis een handig ding om retesnel op het internet te kunnen etc. en vooral handig als je op vakantie gaat, maar voor thuis, waar je eigenlijk al voorzien bent van pc's en dergelijke is het een apparaat die alleen handig is om retesnel iets op internet te kunnen zoeken.
  #8  
Oud 30-06-10, 10:07
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Ik ben in het bezit van een Iphone, en ben ook van plan een ipad te kopen. Ikzelf wil de Ipad gaan gebruiken voor beetje rondsurfen, youtube videos en beetje twitter. Momenteel gebruik ik daar mijn Desktop pc voor. Mijn iphone gebruik ik als ik op het werk ben en even snel een tweet wil versturen, of krantje wil lezen. Denk toch dat de ipad, zoals vele hierboven al zeggen, een hele andere belevenis is. Schermpje van de iphone is natuurlijk niet zo heel groot.
  #9  
Oud 01-07-10, 06:50
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Mijn ipad is de luxe versie van mijn iphone 4.
Maar eerlijk is eerlijk, de ipad was een reuze toestel toen ie uitkwam, (en is ie nog steeds), maar nu ik de iphone 4 heb, gebruik ik toch weer meer en meer de iphone.
  #10  
Oud 02-07-10, 12:15
migros migros is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haaglanden
Berichten: 66
Standaard

Het is eerder een uit de klauwen gegroeide Ipod.
  #11  
Oud 02-07-10, 14:02
ilcah ilcah is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redondo1982 Bekijk bericht
Voor de dingen die jij wilt doen is een laptop of desktop het beste. Denk goed na, want de Ipad is een leuk hebbeding, maar echt toegevoegde waarde heeft het ding (nog) niet.
Ben ik het niet mee eens.

Bij een desktop zit je vast aan een bureau.
Een laptop is nog steeds groot en onhandig, wordt warm en heeft vlug een stroomkabel nodig.

Met de ipad kan je op de bank, in de tuin, als je aan het koken bent, in bed, .... en werkt veel leuker en handiger dan een laptop.

Een iphone is enkel beter indien je wilt telefoneren of fotos nemen en als het om overal mee naar toe te nemen is. Een ipad past niet zo goed in je broekzak...

Als het goedkoper moet en een klein scherm is geen bezwaar dan kan je nog een ipod touch nemen ook.
  #12  
Oud 02-07-10, 16:01
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilcah Bekijk bericht
Ben ik het niet mee eens.

Bij een desktop zit je vast aan een bureau.
Een laptop is nog steeds groot en onhandig, wordt warm en heeft vlug een stroomkabel nodig.

Met de ipad kan je op de bank, in de tuin, als je aan het koken bent, in bed, .... en werkt veel leuker en handiger dan een laptop.

Een iphone is enkel beter indien je wilt telefoneren of fotos nemen en als het om overal mee naar toe te nemen is. Een ipad past niet zo goed in je broekzak...

Als het goedkoper moet en een klein scherm is geen bezwaar dan kan je nog een ipod touch nemen ook.
Je moet wel goed lezen waar hij hem voor gaat gebruiken. Dan mag je daarna weer bij me terug komen.
  #13  
Oud 03-07-10, 14:49
Bhola Bhola is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 151
Standaard

Ik zit toch echter weer te twijfelen.
Weet zelf ook niet of 6 4Gb voor mijn genoeg is.

Het liefst zou ik ook nieuwsgroepen willen gebruiken maarja dat gaat waarschijnlijk niet.

ik ben nog echt hard aan het twijfelen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Plex via Ipad en hdmi kabel naar tv hetzelfde als Plex op een Apple TV 2 met JB? Mischa84 iPad Apps 0 23-04-11 20:36
Voegt een Ipad iets toe als je een Iphone hebt grootnick15 iPad algemeen 4 14-04-10 01:50
Iphone gestolen: Verzekering ziet het als een telefoon, ik als een computer chapp Archief 33 10-09-09 23:29
Iphone doet een beetje raar. tvdw1987 iPhone algemeen 2 14-05-09 21:12
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil mikeh Archief 2 11-01-09 11:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.