waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) iemand een heldere uitleg hoe ik moet checken of je een echte apple koopt en niet een aziatisch replica ding...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil
iemand een heldere uitleg hoe ik moet checken of je een echte apple koopt en niet een aziatisch replica ding
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Altijd als je tweedehands wilt kopen, zorgen dat je het op kan komen halen zodat je ziet wat je koopt. Laat dit nooit opsturen als je niet helemaal zeker bent van je zaak.
|
||||
|
||||
Er is hier inmiddels heel veel over te vinden. Kijk bijvoorbeeld eens hier. Wil je de volgende keer eerst even de zoekfunctie gebruiken. Mocht je nog meer vragen hebben, dan kun je die altijd stellen in de bestaande topics.
Slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar moet ik op letten als ik een tweedehands iPhone koop? | semih | iPhone algemeen | 3 | 01-11-10 19:07 |
iPhone4 hoe herken je een 16GB/32GB? | Gizz | iPhone algemeen | 15 | 29-09-10 14:47 |
iPhone: Krijg een Foutmelding als ik mijn Iphone 3G wil Jailbreake!!!! | Mipilo12 | Jailbreak | 37 | 13-05-10 14:03 |
Iphone gestolen: Verzekering ziet het als een telefoon, ik als een computer | chapp | Archief | 33 | 11-09-09 00:29 |
Waar vind een leek informatie? | cavok | Archief | 2 | 26-11-07 16:13 |
|
|