Waar moet ik op letten als ik een tweedehands iPhone koop? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil een iphone kopen ( tweedehands) er zit 4.1 erop en het is goedkoop daarom wil ik hem kopen waar moet ik erop letten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar moet ik op letten als ik een tweedehands iPhone koop?
ik wil een iphone kopen ( tweedehands)
er zit 4.1 erop en het is goedkoop daarom wil ik hem kopen waar moet ik erop letten wilt iemand helpen Laatst gewijzigd door XIII; 01-11-10 om 01:49. Reden: Onduidelijke titel veranderd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Momenteel zou je op moeten letten of het mogelijk is om hem te unlocken. Waarschijnlijk is het er een uit USA, die zijn goedkoop omdat ze een simlock hebben. Om te kijken of hij te unlocken is, moet je hem openen en de baseband controleren. Hij moet baseband 01.59.00 hebben.
|
|
|||
|
|||
hoe kan ik kijken naar de baseband?
|
|
|||
|
|||
Instellingen => Algemeen => Info
Je kan natuurlijk de gok wagen en een locked toestel kopen en hopen dat de unlock er snel is, maar dat is op eigen risico en zo heb ik hier een toestel liggen uit de VS.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waar moet je op letten bij het kopen van een iphone | sportingboy | Koopinformatie Nederland | 0 | 26-02-10 21:40 |
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil | mikeh | Archief | 2 | 11-01-09 12:45 |
Waar op letten tweedehands Iphone. | prep02 | Koopinformatie Nederland | 11 | 20-09-08 00:02 |
Iphone kopen, waar moet ik letten? | Geertvangils | Archief | 2 | 31-03-08 23:04 |
Waar moet ik op letten bij een iPhone aankoop? | Alternative Junkie | Archief | 5 | 18-11-07 15:03 |
|
|