no service iphone 3g ios 4.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste, Ik heb een iphone 3g gejailbraikt op 4.1 , mijn probleem is dat ik bijna altijd geen bereik heb , er komt dan no ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
no service iphone 3g ios 4.1
beste,
Ik heb een iphone 3g gejailbraikt op 4.1 , mijn probleem is dat ik bijna altijd geen bereik heb , er komt dan no service te staan linksboven in het balkje. ik heb vanalles geprobeerd: netwerksinstellingen gereset, iphone hersteld via itunes etc. maar niks helpt! ik heb het toestel officeel laten unlocken door t-mobile , ik gebruik mijn t-mobile sim maar die doet het ook niet en ook geen andere sim. kan iemand mij hierbij helpen.? alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probeer iemand eens te bellen kijken of die het doet
|
|
|||
|
|||
nee doet het ook niet
|
|
||||
|
||||
probeer eens een oude firmWare
|
|
|||
|
|||
ookal geprpbeerd.
|
|
||||
|
||||
oke duidelijk ....als ie ook geen ander simkaartje pakt...
is misschien wel de simreader defect en anders de interne antenne maar denk eerder de reader. kan je aanspraak doen op je garantie? |
|
|||
|
|||
dat dacht ik ookal van de antenne , garantie heb ik helaas niet meer, ik heb 2 opties het opsturen naar t-mobile of door een iphone zaak ofzo laten maken , de 2e komt me goedkoper uit denk ik, bij tmobile vragen ze 45 euro alleen al om het toestel te onderzoeken. terwijl ik op internet heb gekeken betaal ik bij een particulier 90 euro.
weet iemand misschien waar ik mn iphone kan laten repareren = |
|
||||
|
||||
Ik heb een PM'tje Gedaan mister
|
|
|||
|
|||
dankje ik ga eens ff kijken
|
|
|||
|
|||
al wat meer van bekend??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Geen service na jailbreak IOS 4.1 ( factory unlocked ) | tim.d | Jailbreak | 30 | 31-10-12 16:31 |
iPhone: Telkens geen service na JB iPhone4 iOS 4.3.3 | changyy | Jailbreak | 10 | 26-05-11 22:34 |
iPhone: No service / Searching / No Service probleem op iPhone 4 maar niet direct naar jailbr | kura | Jailbreak | 2 | 04-05-11 11:58 |
iPhone: Geen service na jailbreak ios 4.1 iphone 3g | niels1993 | Jailbreak | 8 | 02-11-10 11:39 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|