waar moet je op letten bij het kopen van een iphone discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik wou al een tijdje graag een iphone kopen nu heb ik morgen afgesproken bij iemand thuis om naar een iphone te gaan kijken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar moet je op letten bij het kopen van een iphone
hallo,
ik wou al een tijdje graag een iphone kopen nu heb ik morgen afgesproken bij iemand thuis om naar een iphone te gaan kijken die hij verkoopt nu is mijn vraag op wat moet ik zeker letten dat ik zeker van ben dat ik een goede iphone koop waar niets aan is... alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar moet ik op letten als ik een tweedehands iPhone koop? | semih | iPhone algemeen | 3 | 01-11-10 19:07 |
Oplichterij, punten waar je op moet letten | nielspod | Koopinformatie Nederland | 1 | 24-09-09 23:03 |
Waarop letten bij het kopen van een 2ehands iPhone 3G(S) ? | Vegieto | Koopinformatie Nederland | 1 | 04-08-09 15:27 |
Iphone kopen, waar moet ik letten? | Geertvangils | Archief | 2 | 31-03-08 23:04 |
Waar moet ik op letten bij een iPhone aankoop? | Alternative Junkie | Archief | 5 | 18-11-07 15:03 |
|
|