wat is het gewicht inclusief doos + inhoud discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik ben via 2dehands.be opgelicht ik zou een iphone3GS 16GB ontvangen maar wat zat er in de doos kijk hier eens op deze site ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wat is het gewicht inclusief doos + inhoud
hallo
ik ben via 2dehands.be opgelicht ik zou een iphone3GS 16GB ontvangen maar wat zat er in de doos kijk hier eens op deze site OpgelichtopInternet - Alain Wolfs BE40063254094363 ik heb ook al een brief ontvangen van de post met het gewicht van de verzonden doos. nu zou ik willen weten het gewicht van de iphone 3GS 16GB in verpakte doos opt internet vind je aleen het gewicht van de iphone zonder verpakking enzo. vriendelijk bedankt voor het lezen groeten johny de vrieze |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tja, dat is moeilijk te zeggen.
Hangt af van het soort doos en hoe het verpakt is (vb extra bescherming tegen schokken en stoten, ...) Dit zal een beetje gissen worden vrees ik. |
|
|||
|
|||
neen wil gewoon weten het gewicht
van de iphone 3GS 16GB origineel de doos van de post en de bescherming kan ik er zelf bij optellen of aftrekken dankje voor het lezen zo bedoel ik doos iphone + inhoud = gram Laatst gewijzigd door Bomans; 25-02-10 om 13:58. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
Heb mijn 'rebel serpent case' mee gewogen.
Dan is het 375 gram. Nu nog even uitzoeken hoe zwaar zo'n case is. Succes!
PC Olé Laatst gewijzigd door Silver; 25-02-10 om 14:54. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Afmeting (lxbxh): 260x195x70
Gewicht (gr. 475) dit had iemand in zijn Track&Trace gezien van TNT. disclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor enige fouten. Ik heb bovenstaande gegevens van horen zeggen dus. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
350 gram!
|
|
|||
|
|||
kijk dit komt van de post
Bekijk Jouw Foto ! Foto Uploaden | GRATIS | MAKKELIJK | SNEL | JPG PNG GIF BMP dit was het gewicht van mijn pak SDC10012.JPG - bedankt voor het lezen en het antwoorden |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
k heb alles eens gewogen
de doos =postpac + de plastic die er inzat weegt 350 gram het blik monster weegt 530 gram de brief die ik van de post kreeg staat op dat het totale gewicht 880 gram was dus de inhoud die alain er instak kan niet verwisseld zijn want alain zou ook kunnen gezegd hebben dat ik de inhoud verwisseld heb en had alain de iphone + plastic + doos verzonden dan zou deze 350 gram doos + 350 gram iphone in verpakking = 700 gram jullie zijn allemaal bedankt groeten johny de vrieze |
|
|||
|
|||
kan je niet bij de bankkantoor een storno aanvragen omdat je bent opgelicht?
en gewoon je betaling terug vorderen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
storneren kan alleen bij automatische incasso's. Niet bij bedragen die je zelf hebt overgemaakt.
|
|
|||
|
|||
Pas op met kopen op 2ehands.be. Site barst van de illegale hardware en software. Ben zelf ook eens bijna opgelicht met een Office2003 pakket. 2ehands.be doet geen eigen controle van wat er wordt aangeboden.
|
|
|||
|
|||
wat rot voor je zeg, niet normaal om een blik fris te ontvangen!
op marktplaats kun je tegenwoordig ook niet meer normaal zoeken naar een iphone, alleen maar oplichters die ze aanbieden voor € 100,- ik snap niet dat Marktplaats daar niets aan doet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? | tom91 | iTunes | 2 | 25-12-10 16:25 |
Wat zit er in de doos bij een nieuwe Iphone? | saasken | iPhone algemeen | 9 | 19-12-10 17:20 |
Iphone 4 UK kapot uit doos (wat nu??) | ndendaas | iPhone algemeen | 7 | 01-09-10 04:36 |
Iphone display kapot (niet het beeldscherm maar wat het weergeeft) | sfenn | Archief | 7 | 06-12-08 12:57 |
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? | Pietje123456 | Archief | 11 | 15-10-07 11:48 |
|
|