Iphone 4 UK kapot uit doos (wat nu??) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey hallo Allemaal, Zit ik dan weer met mijn oude 3g in mijn hand . Mijn iphone crasht na 20-50 seconden in de sleep mode ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 UK kapot uit doos (wat nu??)
Hey hallo Allemaal,
Zit ik dan weer met mijn oude 3g in mijn hand. Mijn iphone crasht na 20-50 seconden in de sleep mode (zelfs voor activatie). (dus na complete restore en zonder het terugzetten van een backup) conclusie: "Hardware fout" Apple Nederland gebeld, maar die gaan mij uiteraard niet helpen, omdat hij uit de UK komt. Jullie ervaringen met wat ik nu moet doen? gr, Niels |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je met Apple UK contact op moet nemen, immers heb je hem via daar gekocht?
|
|
|||
|
|||
Ja dat klopt!
Ik kan alleen geen servicenummer vinden die ik vanuit nederland kan bereiken.... Mochten jullie iets tegenkomen hoor ik het graag! |
|
|||
|
|||
Ik heb geen nummer voor je, maar ik heb wel een e-mail voor je:
contactus.uk@euro.apple.com |
|
|||
|
|||
Heb precies het zelfde, alleen een ander probleem. Je kan op de apple site je serial number invoeren, dan staat er een nummer die je kan bellen. Ik heb mijne naar een kennis in de UK gestuurd en Apple pikt hem daar op en zal hem maken en terug sturen.
|
|
||||
|
||||
is het eerste halfjaar niet een wereldwijde garantie?
dat dacht ik altijd. |
|
|||
|
|||
JA behalve in nederland...
|
|
||||
|
||||
Bellen naar Covent Garden 020 7447 1400 vragen naar Yvonne...ik had ergens een directe doorkiesnummer van haar maar dan zou ik even moeten spitten.
En even kijken wat je opties zijn..zowiezo moet het toestel terug,maar het mag ook naar parijs of oid(Apple store) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat zit er in de doos bij een nieuwe Iphone? | saasken | iPhone algemeen | 9 | 19-12-10 17:20 |
iPad uit US Kapot! Wat nu? | gertjan2805 | iPad algemeen | 15 | 13-04-10 04:09 |
iPhone nieuw uit doos start niet op | eQuation | iPhone algemeen | 9 | 23-04-09 18:26 |
Iphone uit de doos, aan en dan ... IEEEKK | justroll | iPhone algemeen | 2 | 09-05-08 18:11 |
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? | Pietje123456 | Archief | 11 | 15-10-07 11:48 |
|
|