iPad uit US Kapot! Wat nu?

iPad uit US Kapot! Wat nu? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heey iphone/ipad liefhebbers ik heb afgelopen dinsdag mijn ipad binnen gekregen die iemand uit de USA had meegenomen. nou is mijn scherm kapot !! heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 April 2010, 19:43
» iPhone 3G 8GB [FW: 3.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 11 August 2008
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar gertjan2805 Stuur een bericht via Skype™ naar gertjan2805
Standaard iPad uit US Kapot! Wat nu?

heey iphone/ipad liefhebbers

ik heb afgelopen dinsdag mijn ipad binnen gekregen die iemand uit de USA had meegenomen. nou is mijn scherm kapot !! heb een dode pixel lijn.

weet iemand hoe de garantie afhandeling dan verloopt ? je hebt wereldwijde garantie en volgens apple heb ik nog tot 6 april 2011 garantie (website sn check).

groet gert-jan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11 April 2010, 20:03
debroei's schermafbeelding
» iPhone X 256GB (Zilver) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi + 4G 256GB (Zilver) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 29 December 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Als het net zo goed geregeld is als met de Iphone moet je hem dus in de US weer inleveren voor garantie afhandeling...
  #3  
Oud 11 April 2010, 20:10
Yzord's schermafbeelding
» iPhone 6 Plus 128GB (Goud) [FW: 9.0.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Wi-Fi + 4G 16GB (Wit) [FW: 8.4.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 28 October 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Dat vrees ik ook ja
  #4  
Oud 11 April 2010, 20:42
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 14 March 2010
Berichten: 105
Standaard

Dat is dus het grote nadeel van het garantiesysteem van apple, en ook het nadeel van ongeduldigheid
  #5  
Oud 11 April 2010, 20:44
TriXal0ne's schermafbeelding
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 12 July 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 130
Standaard

Hoezo moet je hem in de US inleveren als je wereldwijde garantie hebt? Dan heb je dus geen wereldwijde garantie, dit slaat nergens op!

Laatst gewijzigd door TriXal0ne; 11 April 2010 om 20:46.
  #6  
Oud 11 April 2010, 20:58
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 13 November 2007
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TriXal0ne Bekijk bericht
Hoezo moet je hem in de US inleveren als je wereldwijde garantie hebt? Dan heb je dus geen wereldwijde garantie, dit slaat nergens op!
Lijkt me dat als je wereldwijde garantie heb, je hem overal ter wereld bij een apple store mag aanbieden voor vervangen/reparatie?

https://www.iculture.nl/1700/applec...jaar-garantie/
  #7  
Oud 12 April 2010, 08:34
ButcherJF's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 6s Plus 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Spacegrijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 22 November 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.585
Send a message via twitter to ButcherJF
Standaard

Dat lijkt logisch ja, maar de ervaringen met (o.a. de eerste) iPhones leren dat Apple hier zijn eigen uitleg aan geeft.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #8  
Oud 12 April 2010, 08:55
» iPhone 6 64GB (Goud) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Spacegrijs) [FW: 8.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 31 March 2009
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertjan2805 Bekijk bericht
heey iphone/ipad liefhebbers

ik heb afgelopen dinsdag mijn ipad binnen gekregen die iemand uit de USA had meegenomen. nou is mijn scherm kapot !! heb een dode pixel lijn.

weet iemand hoe de garantie afhandeling dan verloopt ? je hebt wereldwijde garantie en volgens apple heb ik nog tot 6 april 2011 garantie (website sn check).

groet gert-jan
Ik denk dat jij n van de eerste zal zijn die garantie claimt in NL. Keep us informed! Dit zal belangrijk zijn voor een hoop mensen die net zo ongeduldig waren als jij...
  #9  
Oud 12 April 2010, 09:53
mvveelen's schermafbeelding
» iPhone 7 128GB (Zilver) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Wit) [FW: 7.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» macOS
 
Geregistreerd: 24 November 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.164
Send a message via twitter to mvveelen
Standaard

Ik zou ook in ieder geval es bij een Apple store langswandelen om te informeren. En niet meteen laten afschepen. Wereldwijde garantie moet toch wel ets betekenen lijkt mij.
  #10  
Oud 12 April 2010, 09:58
Undertaxxx's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 5s 16GB (Zilver) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 14 March 2008
Locatie: Belgi (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.239
Send a message via twitter to Undertaxxx
Standaard

Apple zal hier heel kort in zijn... deze is nog niet verkrijgbaar wereldwijd dus geldt er ook nog geen wereldwijde garantie voor dit product. Apple heeft er werk van gemaakt dat ze niet makkelijk gemporteerd konden worden dus een Europese store zal je geen garantie toekennen.
  #11  
Oud 12 April 2010, 13:15
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 4.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 21 November 2008
Berichten: 2
Standaard

Verwacht ook niet dat Nederlandse ASP's zoiezo weten hoe ze de iPad repareren. Omdat hij hier nog niet uit is leren zij dat ook nog niet. Daarnaast wordt nergens beweerd dat er een wereldwijde garantie op Apple producten geldt. En dat het op de andere producten van Apple wel geldt is alleen maar een gunst van Apple, ze hoeven helemaal nooit wereldwijde garantie te geven.
  #12  
Oud 12 April 2010, 13:26
» iPhone 3G 8GB [FW: 3.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 11 August 2008
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar gertjan2805 Stuur een bericht via Skype™ naar gertjan2805
Standaard

heey !

zo kwam er niet uit en heb toch maar apple NL gebeld. de man aan de telefoon vertelde me dat je gewoon wereldwijde garantie hebt. alleen de onderdelen zijn niet op voorraad in nederland, dus die worden besteld zodra je ipad in het repaircentre is. er is al een training geweest voor de iPad omdat er al op gerekend was dat er in NL meer mensen waren die hem ook kochten.

omruilen heb je recht op bij een kapot scherm, in dit geval dus ook alleen dan moet ik wel naar USA toe om direct een nieuwe te krijgen.

nou hopelijk hebben de ander ipad eigenaars meer geluk en is hij niet kapot
  #13  
Oud 12 April 2010, 13:34
Yzord's schermafbeelding
» iPhone 6 Plus 128GB (Goud) [FW: 9.0.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Wi-Fi + 4G 16GB (Wit) [FW: 8.4.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 28 October 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Maar ik neem aan dat je niet naar USA gaat om hem op te halen...hoe gaat de omruiling dan?
  #14  
Oud 12 April 2010, 14:13
» iPhone 5c 16GB (Blauw) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 12 February 2010
Locatie: soest
Berichten: 519
Standaard

Die omruiling gaat NIET.
Gewoon wachten tot hij in Nederland is waarschijnlijk?
  #15  
Oud 12 April 2010, 14:51
» Ik heb geen iPhone  
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 16 April 2008
Locatie: @ Achterhoek
Berichten: 200
Standaard

Dat is goed nieuws voor mij en de rest van de mensen die er al 1 gekocht heeft
Ik zat al te denken wat nou als er iets kapot gaat.......
  #16  
Oud 13 April 2010, 04:09
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.0 Beta]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Wit) [FW: 5.0 Beta]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 3 October 2008
Locatie: Schiedam
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koenvdvoort Bekijk bericht
Verwacht ook niet dat Nederlandse ASP's zoiezo weten hoe ze de iPad repareren. Omdat hij hier nog niet uit is leren zij dat ook nog niet. Daarnaast wordt nergens beweerd dat er een wereldwijde garantie op Apple producten geldt. En dat het op de andere producten van Apple wel geldt is alleen maar een gunst van Apple, ze hoeven helemaal nooit wereldwijde garantie te geven.
In dit geval kwestie van scherm vervangen. Daarbij wachten Apple echt niet met een trainen tot wanneer het product al gelanceerd is. Ik kan je verzekeren dat ook bij Apple Nederland er mensen op de hoogte zijn van hoe een iPad in elkaar zit.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 UK kapot uit doos (wat nu??) ndendaas iPhone algemeen 7 1 September 2010 04:36
Iphone kapot, wat nu?! fietser1234 iPhone algemeen 0 28 April 2010 22:59
Wat is er kapot? stephenvis iPhone algemeen 3 15 March 2009 14:38
help iphone kapot wat nu? Kettingzaag Archief 1 23 February 2009 21:01
Iphone kapot maar wat nu? frangipaneman iPhone algemeen 3 6 April 2008 12:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:04.