iPad uit US Kapot! Wat nu? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heey iphone/ipad liefhebbers ik heb afgelopen dinsdag mijn ipad binnen gekregen die iemand uit de USA had meegenomen. nou is mijn scherm kapot !! heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad uit US Kapot! Wat nu?
heey iphone/ipad liefhebbers
ik heb afgelopen dinsdag mijn ipad binnen gekregen die iemand uit de USA had meegenomen. nou is mijn scherm kapot !! heb een dode pixel lijn. weet iemand hoe de garantie afhandeling dan verloopt ? je hebt wereldwijde garantie en volgens apple heb ik nog tot 6 april 2011 garantie (website sn check). groet gert-jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als het net zo goed geregeld is als met de Iphone moet je hem dus in de US weer inleveren voor garantie afhandeling...
|
|
||||
|
||||
Dat vrees ik ook ja
|
|
|||
|
|||
Dat is dus het grote nadeel van het garantiesysteem van apple, en ook het nadeel van ongeduldigheid
|
|
|||
|
|||
Hoezo moet je hem in de US inleveren als je wereldwijde garantie hebt? Dan heb je dus geen wereldwijde garantie, dit slaat nergens op!
Laatst gewijzigd door Guest-20201028093429; 11-04-10 om 20:46. |
|
|||
|
|||
Citaat:
https://www.iculture.nl/1700/applec...jaar-garantie/ |
|
||||
|
||||
Dat lijkt logisch ja, maar de ervaringen met (o.a. de eerste) iPhones leren dat Apple hier zijn eigen uitleg aan geeft.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik zou ook in ieder geval es bij een Apple store langswandelen om te informeren. En niet meteen laten afschepen. Wereldwijde garantie moet toch wel íets betekenen lijkt mij.
|
|
||||
|
||||
Apple zal hier heel kort in zijn... deze is nog niet verkrijgbaar wereldwijd dus geldt er ook nog geen wereldwijde garantie voor dit product. Apple heeft er werk van gemaakt dat ze niet makkelijk geïmporteerd konden worden dus een Europese store zal je geen garantie toekennen.
|
|
|||
|
|||
Verwacht ook niet dat Nederlandse ASP's zoiezo weten hoe ze de iPad repareren. Omdat hij hier nog niet uit is leren zij dat ook nog niet. Daarnaast wordt nergens beweerd dat er een wereldwijde garantie op Apple producten geldt. En dat het op de andere producten van Apple wel geldt is alleen maar een gunst van Apple, ze hoeven helemaal nooit wereldwijde garantie te geven.
|
|
|||
|
|||
heey !
zo kwam er niet uit en heb toch maar apple NL gebeld. de man aan de telefoon vertelde me dat je gewoon wereldwijde garantie hebt. alleen de onderdelen zijn niet op voorraad in nederland, dus die worden besteld zodra je ipad in het repaircentre is. er is al een training geweest voor de iPad omdat er al op gerekend was dat er in NL meer mensen waren die hem ook kochten. omruilen heb je recht op bij een kapot scherm, in dit geval dus ook alleen dan moet ik wel naar USA toe om direct een nieuwe te krijgen. nou hopelijk hebben de ander ipad eigenaars meer geluk en is hij niet kapot |
|
||||
|
||||
Maar ik neem aan dat je niet naar USA gaat om hem op te halen...hoe gaat de omruiling dan?
|
|
|||
|
|||
Die omruiling gaat NIET.
Gewoon wachten tot hij in Nederland is waarschijnlijk? |
|
|||
|
|||
Dat is goed nieuws voor mij en de rest van de mensen die er al 1 gekocht heeft
Ik zat al te denken wat nou als er iets kapot gaat....... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 UK kapot uit doos (wat nu??) | ndendaas | iPhone algemeen | 7 | 01-09-10 04:36 |
Iphone kapot, wat nu?! | fietser1234 | iPhone algemeen | 0 | 28-04-10 22:59 |
Wat is er kapot? | stephenvis | iPhone algemeen | 3 | 15-03-09 14:38 |
help iphone kapot wat nu? | Kettingzaag | Archief | 1 | 23-02-09 21:01 |
Iphone kapot maar wat nu? | frangipaneman | iPhone algemeen | 3 | 06-04-08 12:38 |
|
|