iPhone4 hoe herken je een 16GB/32GB? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Ik werk in een bedrijf waar ik veel iPhone's langs zie komen (defecten) maar met de iPhone4 hebben we een flink probleem omdat aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone4 hoe herken je een 16GB/32GB?
Mensen,
Ik werk in een bedrijf waar ik veel iPhone's langs zie komen (defecten) maar met de iPhone4 hebben we een flink probleem omdat aan de buitenkant geen verschil meer te zien is tussen de 16GB en de 32GB. Weet iemand of je dit kan zien aan het serienummer of iets anders? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het laatste karakter van het serienummer kun je het wel aan zien; S=16GB, T-32GB.
Maar daar heb je bij een defecte iPhone ook weinig aan denk ik? |
|
|||
|
|||
Ligt eraan wat er defect is. Ik denk dat we hier al flink mee uit de voeten kunnen. Vaak zijn het de schermen die defect zijn. Dank!
|
|
|||
|
|||
Krijgen jullie van apple geen instructies hoe je zoiets moet aanpakken?
|
|||
|
|||
Citaat:
Jaaaa.. en als je wel kan kijken kun je op dezelfde plek ook zien hoeveel GB je iphone heeft, dus hier heb je niets aan. Het gaat erom of er aan de buitenzijde een kenmerk te vinden is. Laatst gewijzigd door PrittStift; 27-09-10 om 21:02. |
|
||||
|
||||
In de microsim kaart houder staat ook het serienummer (althans, dat was altijd bij de 3G en 3GS het geval).
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bij de mijne staat wel het serienummer in de simtray...
|
|
||||
|
||||
Hier ook hoor.
|
|
|||
|
|||
Huh? Dan moet ik opnieuw eens kijken, maar dan niet met m'n glazen oog
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als je er voor 20gb gegevens opzet, past het wel op een 32gb en niet op een 16 gb iphone, zo weet je het verschil.
|
|
||||
|
||||
Lol @ reactie PrittStift!
Kijk even op de andere kant van de houder. Achterop staat ook "Model A1332" Is dat bij een 32GB ook het geval? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou dat van Model A1332 klopt ook niet.. Want ik heb een 16GB en dit is ook een model A1332
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe herken je een kloon? | RAM123 | iPhone algemeen | 25 | 10-03-11 19:05 |
Hoe herken je een nep iphone | LinDaatje123 | Koopinformatie Nederland | 8 | 28-08-09 21:00 |
Hoe herken ik een Iphone 3G S? | Nelus82 | iPhone algemeen | 5 | 06-07-09 21:53 |
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil | mikeh | Archief | 2 | 11-01-09 12:45 |
Hoe herken ik een 1.1.2. aan de buitenkant? | crzm | Archief | 3 | 26-11-07 16:18 |
|
|