Hoe herken je een nep iphone discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb op een advertentie op markplaats gereageert op een iphone 16gb maar nu is mijn vraag hoe herken ik een nep iphone? heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe herken je een nep iphone
hallo
ik heb op een advertentie op markplaats gereageert op een iphone 16gb maar nu is mijn vraag hoe herken ik een nep iphone? heb vanavond een afspraak uitraat is mijn vriend er bij maar heb er geen verstand van? groetjes LinDaa |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon op de details letten, kijk eerst eens goed naar een echte iphone, maar ook naar de kabels etc.
Zoiezo als er een stylus (pennetje) bij zit is het al niet goed, die wordt namelijk niet geleverd bij een iphone. De usb kabel is een witte kabel, en let ook op het einde wat je in de iphone moet stoppen, dit is altijd breed. Komt vaak voor bij neppe iphones dat dit afwijkt. Zo ziet een echte kabel eruit. (geleend van undertaxxx, elders op het forum). Tja verder kijk gewoon in wat voor doosje het zit, of hij/zij een factuur heeft, of het touchscreen goed werkt (je hoeft niet hard te drukken etc). |
|
||||
|
||||
serienummer checken
|
||||
|
||||
Laptop meenemen en aan iTunes hangen: als de iPhone herkent wordt is het een echte, anders niet!
|
|
|||
|
|||
Hoe kan je het serienummer checken?
|
|
|||
|
|||
Bedankt. Dus kort gezegd, bij aankoop via een particulier/marktplaats letten op serienummer en testen of de telefoon door itunes wordt herkend.
|
|
||||
|
||||
En via bovengenoemde link inderdaad het serienummer checken. Maar doosjes en serienummers kunnen natuurlijk nagemaakt worden en overgenomen worden van andere iPhones dus dat is in principe nog geen 100% check.
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat de enigste manier om het volledig zeker te weten
hem aan itunes hangen die checkt toch alles en als het een echte is zegt hij iphone gevonden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe herken je een echte iphone | laura87 | iPhone algemeen | 32 | 30-07-11 21:24 |
hoe herken je een echte iphone | link879 | Archief | 1 | 11-03-10 12:35 |
Hoe herken ik een 'gejailbreakte' iPhone 3g? | Wolffmen | Koopinformatie Nederland | 6 | 21-08-09 23:25 |
Hoe herken ik een Iphone 3G S? | Nelus82 | iPhone algemeen | 5 | 06-07-09 21:53 |
Hoe herken je de firmware van een Iphone in the box? | Luckey Luc | Archief | 3 | 14-12-07 18:52 |
|
|