Wachtrij verwachtingen bij T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hoihoi, ik vroeg me af wat voor wachtrij iedereen hier verwacht bij de T-Mobile winkels morgenochtend? 's nachts naar Rotterdam zit er voor mij niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wachtrij verwachtingen bij T-Mobile
hoihoi,
ik vroeg me af wat voor wachtrij iedereen hier verwacht bij de T-Mobile winkels morgenochtend? 's nachts naar Rotterdam zit er voor mij niet in, maar ik woon wel 2 minuten lopen van de T-Mobile winkel dus ik ga daar wel lekker vroeg naar toe. Maarja, hoe vroeg zal nodig zijn? Ik verwacht geen Amerikaanse toestanden maar een beste wachtrij zal er zeker wel zijn gok ik? Edit: ben even bij T-Mobile langs geweest omdat ik ook nog wat andere vragen had. gelijk even gevraagd hoeveel ze er hadden en wat voor drukte ze verwachten. Ze mogen niet aangeven hoeveel ze er hebben maar ze verwachten dat het toch wel erg druk word en dat ze de dag niet doorkomen met iPhones... kortom.... vroeg daar zijn dus Laatst gewijzigd door Bart van Zon; 10-07-08 om 20:43. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En was het druk?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile, AT&T en de verwachtingen van iPhone gebruikers | S¡mon | Odido (T-Mobile) | 0 | 20-06-09 11:51 |
|
|