Hoe herken je de firmware van een Iphone in the box? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nog druk op zoek naar een iPhone nu heb ik alleen iemand gevonden die een iPhone verkoopt die nog geheel in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe herken je de firmware van een Iphone in the box?
Hallo,
Ik ben nog druk op zoek naar een iPhone nu heb ik alleen iemand gevonden die een iPhone verkoopt die nog geheel in de verpakking zit (gesealt). Maar hij weet zelf niet wat voor firmware erop zit, weten jullie hoe je aan de doos kan herkennen welke firmware erop zit?.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk heeft hij dit gedaan anders had dit topic er niet gestaan...
|
|
|||
|
|||
Dit gaat eigenlijk niet, maar je kunt er zo goed als zeker van zijn dat als je een doos hebt hoger dan week 45 je een bootloader 4.6 zult krijgen.
(Aflezen in je serial). Greetz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe herken je een echte iphone | laura87 | iPhone algemeen | 32 | 30-07-11 21:24 |
hoe herken je een echte iphone | link879 | Archief | 1 | 11-03-10 12:35 |
Hoe herken je een nep iphone | LinDaatje123 | Koopinformatie Nederland | 8 | 28-08-09 21:00 |
Hoe herken ik een 'gejailbreakte' iPhone 3g? | Wolffmen | Koopinformatie Nederland | 6 | 21-08-09 23:25 |
Hoe herken ik een Iphone 3G S? | Nelus82 | iPhone algemeen | 5 | 06-07-09 21:53 |
|
|