Hoe herken ik een 'gejailbreakte' iPhone 3g? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de mogelijkheid een 3g 16gb over te nemen, waarvan de eigenaar zegt dat het toestel via IMEI is unlocked. Ik wil echter zeker ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe herken ik een 'gejailbreakte' iPhone 3g?
Ik heb de mogelijkheid een 3g 16gb over te nemen, waarvan de eigenaar zegt dat het toestel via IMEI is unlocked.
Ik wil echter zeker zijn dat de iPhone niet is gejailbraeked of softwarematig unlocked. Hoe kom ik hier achter?????? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kijken of ultrasn0w geinstalleerd is (cydia - manage - packages) en dan deze verwijderen. rebooten iphone en dan jouw sim erin doen.
Let wel ff op als het een tmobile iphone is dan dat je een niet tmobile sim erin doen. |
|
|||
|
|||
ultrasn0w zou gewoon tussen de andere apps moeten staan??
|
|
||||
|
||||
Nee, in Cydia bij Packages....
|
||||
|
||||
Herstellen in iTunes en dan activeren met je eigen sim is volgens mij de enige manier om echt zeker te zijn...
|
|
|||
|
|||
Als ts het bij het kopen van een iphone dan moet een laptop meenem etc. Niet echt handig . Ik zou ultrasn0w verwijderen, tebooten en met mijn eigen sim testen
of... Hij geeft jou een originele fw (dus niet gejailbreaked), dan moet je alleen controleren dat het zo is en eigen sim erin doen. Laatst gewijzigd door shao; 21-08-09 om 19:36. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor het advies.
Heb restore uitgevoerd en gelukkig simlockvrij. Topic kan op slot....... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe herken je een echte iphone | laura87 | iPhone algemeen | 32 | 30-07-11 21:24 |
hoe herken je een echte iphone | link879 | Archief | 1 | 11-03-10 12:35 |
Hoe herken je een nep iphone | LinDaatje123 | Koopinformatie Nederland | 8 | 28-08-09 21:00 |
Hoe herken ik een Iphone 3G S? | Nelus82 | iPhone algemeen | 5 | 06-07-09 21:53 |
Hoe herken je de firmware van een Iphone in the box? | Luckey Luc | Archief | 3 | 14-12-07 18:52 |
|
|