[iPod Touch] Waardeschatting door jullie discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, ik had voordat ik mijn iPhone nam een iPod touch g1, nu is deze kapotgegaan en ik heb een nieuwe gekregen van Apple, unsealed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[iPod Touch] Waardeschatting door jullie
Hi, ik had voordat ik mijn iPhone nam een iPod touch g1, nu is deze kapotgegaan en ik heb een nieuwe gekregen van Apple, unsealed 16 gb allernieuwste versie (2 als ik het goed heb, kan ook zijn dat het een 3 is als die al bestaat). Deze verkoop
ik nu en ik wil weten hoeveel ik hiervoor kan krijgen. Ik hoor graag reactie's van jullie.
iPod Touch 16 GB 1G -> iPhone 16 GB 3Gs Black Behoorlijke vooruitgang Laatst gewijzigd door ViktorR; 22-08-09 om 14:40. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bluetooth headset bluedio j9 geweigerd door ipod touch 3G | Bart274 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 29-03-11 23:39 |
ipod touch, kapot door waterscahde. | famm | iPhone algemeen | 2 | 08-03-11 21:04 |
Crashes iPod Touch door cydia? | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 15 | 04-12-10 16:08 |
Ipod touch strepen door scherm | Mossol | iPhone algemeen | 0 | 29-06-10 21:52 |
|
|