bluetooth headset bluedio j9 geweigerd door ipod touch 3G discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zit ook met het volgende probleem: ik heb een bleutooth headset gekocht om te gebruiken op mijn ipod touch 3G ios4.1. deze headset is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bluetooth headset bluedio j9 geweigerd door ipod touch 3G
ik zit ook met het volgende probleem:
ik heb een bleutooth headset gekocht om te gebruiken op mijn ipod touch 3G ios4.1. deze headset is een 'bluedio j9'. via roqyBT kan ik de headset zien, via de instellingen niet. als ik via roqyBT probeer verbinding te maken, dan mislukt dit. ga ik hierna naar de instellingen dan zie ik mijn headset wel staan tussen mijn apparaten. als ik dan verbinding probeer te maken dan zegt mijn ipod dat deze headset niet wordt ondersteunt met mijn gsm werkt deze headset wel perfect heeft er iemand enig idee of ik deze headset wel ga kunnen gebruiken? :s |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand die een idee heeft? :s
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod Touch Bluetooth Headset | Laurensho | iPhone accessoires en onderdelen | 10 | 21-03-11 17:48 |
Bellen/sms'en op iPod touch via bluetooth | rsdragonboy | Jailbreak apps en thema's | 4 | 07-12-10 22:34 |
iPod Touch met bluetooth toetsenbord | Pieter-. | iPhone algemeen | 0 | 26-09-10 11:47 |
iPod Touch 3g Tethering via bluetooth | Pienoet | iPhone algemeen | 2 | 17-02-10 23:12 |
Skype op Ipod touch en welke headset is aan te raden? | Woutair | Koopinformatie Nederland | 9 | 02-04-09 17:05 |
|
|