Crystal Hardcase met screenprotector? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben al een tijdje opzoek naar een doorzichtige hardcase voor mijn Iphone 3G die tegelijkertijd mijn scherm ook beschermd met één of ander ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Crystal Hardcase met screenprotector?
Hallo,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een doorzichtige hardcase voor mijn Iphone 3G die tegelijkertijd mijn scherm ook beschermd met één of ander laagje. Ik heb al wat gekeken in de accessoiresshop, maar ik weet niet welke ik moet kiezen. Ook wil ik hem zo egaal mogelijk. Is er een mooie case te krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De gearz4 cases zijn mooi spul....
|
|||
|
|||
Dan heb je het over deze Gear 4 Icebox?
|
|
||||
|
||||
Juist, ik heb hem zelf voor mijn first gen en hij is perfect.
Hij heeft ook een plastic voorkantje maar je touchscreen is nog gewoon te bedienen. |
|
|||
|
|||
ik ben ook opzoek naar zo iets dergelijks: een goede case die je iPhone beschermt tegen breken van glas als je hem laat vallen. Ik hoef niet persee een ingebouwde screenpotector (ik hoor dat het slecht werkt), maar zoiezo eentje die je iPhone beschermt als je hem laat vallen zodat me glas niet (weer) breekt. Iemand advies?
|
|
|||
|
|||
Check de Switcheasy NUDE iPhone 3GS case eens... Is incl. twee screenprotectors!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hardcase Ipad | VirtuaCash | iPad algemeen | 5 | 09-03-11 00:20 |
Iemand met ervaring met de Mirror Screenprotector? | Delvenaartje | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 27-09-10 21:52 |
|
|