//

Iemand met ervaring met de Mirror Screenprotector?

Iemand met ervaring met de Mirror Screenprotector? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eigenlijk ben ik op zoek naar mensen die mij wat 'ervaring' kunnen vertellen over zo'n weerspiegelende screenprotector, ook wel 'mirror screenprotector' genoemd. Mijn vragen zijn: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-10, 14:13
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard Iemand met ervaring met de Mirror Screenprotector?

Eigenlijk ben ik op zoek naar mensen die mij wat 'ervaring' kunnen vertellen over zo'n weerspiegelende screenprotector, ook wel 'mirror screenprotector' genoemd.

Mijn vragen zijn:

- Vind je dit fijn kijken? Of heb je last als je bijvoorbeeld buiten staan i.c.m. de zon?
- Kunnen andere mensen nou echt niet meekijken vanaf de zijkant?
- Heb je 'extra' last van vette vingers die je erger ziet omdat 't een soort spiegel is?

Graag zie ik de antwoorden, bedankt alvast!
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-10, 15:13
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

ik heb ze wel eens gebruikt, maar neemt de helderheid en kleur van je scherm wel enigsinds weg.
Kan aan de kwaliteit gelegen hebben want deze kwamen van Ebay(Hong kong) dus misschien niet de beste kwaliteit.

Vette vinger heb je op je gewone scherm ook, in ieder geval wel op mijn "gewone"screen protector.

volgens mij bedoel je wat betreft meekijken van privacy protectors.
Daar heb ik slechte ervaring mee, mijn scherm reageerde nauwelijks meer op aanraking door de protector.
Nogmaals ook dit kan aan de kwaliteit gelegen hebben, want je hebt er ook van 10 euro per stuk.Die heb ik nooit geprobeerd.

Laatst gewijzigd door debroei; 26-09-10 om 15:15.
  #3  
Oud 27-09-10, 21:52
Leili Leili is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard

Ik heb weleens een mirror screenprotector van het merk More-thing gebruikt, maar wel via een nederlandse website gekocht hoor :
iPhone, iPod screenprotectors, iPhone accessoires, iPod accessoi

Maar vindt het ook niet echt handig voor lang gebruik. Het is leuk voor een paar maanden, maar daarna is de lol er wel van af en wil je toch liever een "normale" screenprotector
Reageren

Labels
bescherming, mirror protector, spiegel



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iemand ervaring met yordeal johanwillemsen iPhone algemeen 0 09-02-10 16:00
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 22:47
iemand ervaring met xtracheap4you? helderezee Koopinformatie Nederland 1 24-10-09 00:39
Iemand ervaring met ProAssist ? daaf Archief 6 21-02-09 23:23
Iemand ervaring met specialproducts2008? SiNoVA Archief 0 29-07-08 14:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:55.