Skype op Ipod touch en welke headset is aan te raden? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of je kan met skype kan bellen op een 1st gen ipod touch? Probeerde het gister toen gaf hij aan dat ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet iemand of je kan met skype kan bellen op een 1st gen ipod touch? Probeerde het gister toen gaf hij aan dat ik een headset of microfoon nodig had maar lukt dit ook werkelijk?
Weet iemand welke headset ik het beste kan gebruiken op mn ipod touch om te skypen? Grtz Woutair Laatst gewijzigd door iMario; 02-04-09 om 17:08. Reden: Topics/vragen samengevoegd. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Welke headset gebruik je?
|
|
||||
|
||||
Normaal gezien zou dit moeten werken met een headset.
Skype op de iPhone nu officieel beschikbaar [Update, herpublicatie] > Nieuws > iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Ik heb op dit moment nog geen headset voor me touch maar wil deze wel aanschaffen als je idd kan bellen met een heads op de touch. Iemand suggesties voor een headset?Grtz Woutair
|
|
||||
|
||||
Denk niet dat die headsets gaan werken op een iPod touch, maar je kan altijd proberen. Ik heb eens een originele Apple headset geprobeerd op een iPod touch, en je raad het al; het werkte niet.
|
|||
|
|||
Nee maar ik lees op sommige websites dat skype is getest met headsets op 1st gen touch en dat werkte. Grtz Woutair
Edit : Heb net weer geprobeerd te skypen met me touch met gewone oordopjes erin en dat werkte dus microfoon toevoege en je kan bellen denk ik Laatst gewijzigd door Woutair; 01-04-09 om 18:10. |
|
||||
|
||||
Test het en je weet het.
|
|
|||
|
|||
Heb je ook een tip voor een goedkope headset of kan ik het beste een iphone setje nemen?
|
|
||||
|
||||
Topics samengevoegd.
Aangezien je al een topic was begonnen met de vraag ''Headset en Skype'', kun/kon je het hier ook wel gewoon vragen. Laatst gewijzigd door iMario; 02-04-09 om 17:08. |
|
|||
|
|||
Is cool man
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: welke office app raden julie aan | BlacksEdition | iPad Apps | 17 | 12-10-11 17:03 |
Skype-adres op Ipod Touch | gwillemse | iPhone Apps | 0 | 30-11-10 00:03 |
Skype op ipod touch 4G | kevino | iPhone Apps | 0 | 04-09-10 14:53 |
Welke data-abonnementen aan te raden? | rtoonen | iPad algemeen | 14 | 14-07-10 01:32 |
Welke iPhone-only apps raden jullie me aan? | Hostpik | Chat en geruchten | 10 | 15-04-09 16:20 |
|
|