iPad: welke office app raden julie aan discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo Ik ben op zoek naar een goede office app voor zakelijk gebruik. Nou ben ik aan het twijfelen tussen Quickoffice, Documents to go of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad: welke office app raden julie aan
hallo
Ik ben op zoek naar een goede office app voor zakelijk gebruik. Nou ben ik aan het twijfelen tussen Quickoffice, Documents to go of Office2 HD? Kunnen jullie mij helpen om een goede keuze te maken? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik spreek niet uit ervaring maar Apple heeft toch zelf ook een Offfice app uitgebracht. Is dat niets?
|
|
||||
|
||||
Pages (word), Keynote (powerpoint) en Numbers (excel). Deze zijn allemaal van Apple zelf, ze hebben helaas wel een prijsje.
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf naar lang zoeken en youtube filmpjes bekijken Quickoffice gekocht.
En ik moet zeggen het werkt uitstekend en doet ook wat er gevraagd wordt. Ze blijven de app ook steeds updaten dus de mogelijkheden worden ook steeds meer. Ik kan deze app alleen maar van harte aanbevelen.
|
||||
|
||||
Quickoffice!! Top app
|
|
|||
|
|||
Is er een die ook vingertekeningen ingebouwd heeft naast typen?
|
|
||||
|
||||
Sketchbook pro is daar te gek voor!
Heppie wel 2 apps Laatst gewijzigd door WDS001; 04-04-11 om 18:49. Reden: Editknop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quickoffice gebruikte ik al op mijn iPhone en ook voor iPad prima. De Apple software heb ik ook gekocht maar daar kan ik maar niet aan wennen als ex-windows
|
|
|||
|
|||
waarom kun je er niet aan wennen dan?
|
|
|||
|
|||
Ik zoek een app waarmee ik bestanden vanuit mijn Dropbox kan bewerken op mijn Iphone. Weet iemand of dat er is en zo ja hoe dat werkt?
|
|
|||
|
|||
Met DocsToGo premium kan dit. Op zich bevalt mij dit pakket beter dan QuickOffice. Mbt presentaties vind ik Keynote wel fijn. Je kan de files ook weer exporteren als ppt files. Dropbox werkt ook via Keynote.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb namelijk lang in twijfel gestaan tussen deze twee en na het bekijken van youtube toch uiteindelijk maar voor quickoffice gekozen. Ik heb geen ervaring met docs to go. Kun je mkj aangeven wat het verschil hierin is?? Alsvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: App Store programma's
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee geen linux, ik ben al zeer tevreden met OS X Lion, ik ben overgestapt om van Windows komaf te maken. Laten we het gewoon doen met Page, Numbers en Keynote. En daar bovenop Office voor mijn iMac. voor al mijn andere apparaten zoals iPad enz... Page, Numbers en Keynote en dit zullen we dan zo maar laten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke office app voor ipad | bokkie1978 | iPad algemeen | 5 | 17-02-11 14:56 |
Welke data-abonnementen aan te raden? | rtoonen | iPad algemeen | 14 | 14-07-10 01:32 |
Aan welk spel zijn julie verslaafd ? | daaf | Chat en geruchten | 55 | 15-08-09 00:55 |
Welke iPhone-only apps raden jullie me aan? | Hostpik | Chat en geruchten | 10 | 15-04-09 16:20 |
Skype op Ipod touch en welke headset is aan te raden? | Woutair | Koopinformatie Nederland | 9 | 02-04-09 17:05 |
|
|