Aan welk spel zijn julie verslaafd ? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben totaal verslaafd aan Flick sports fishing Wat een supervet spel iedereen die ik het laat zien wil ook gelijk toernament doen. Het plastic ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aan welk spel zijn julie verslaafd ?
Ik ben totaal verslaafd aan Flick sports fishing
Wat een supervet spel iedereen die ik het laat zien wil ook gelijk toernament doen. Het plastic schermpje wat voor het beeld zit in het hoesje voor op de bouw, Is behoorlijk krasvrij behalve onderin waar je moet draaien om de hengel op te halen haha |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik het meeste BeejiveIM, maar dat is geen spel...
Één van de leukste spellen vind ik dan: Guitar Rock Tour.
|
||||
|
||||
Bejeweled 2
|
||||
|
||||
ParkingLot...
Gr. Yor |
|
||||
|
||||
Yep, ook hier Bejeweled 2
|
|
||||
|
||||
trism is wel een van mijn favorieten, heb ook al een keer 12 miljoen punten gehaald.
En crittercruch is ook zeer verslavend.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
HoldEm poker. kan ik uren me bezig zijn op het werk.. Ja tussen door werk ik ook hoor maar ja krijg je als veel comupter gestuurd gaat he. van alle koffie wordt je ook ziek. Thuis zit ik toch liggen achter COD4 op de ps3
@ micheal Trism is idd ook verslavend. Is eigenlijk niet eens zo vet maar toch blijf ik vaak door gaan. haha |
|
||||
|
||||
Sinds vandaag, Fieldrunners.
Er is met de update o.a. geluid toegevoegd.
|
|||
|
|||
fieldrunners
|
|
||||
|
||||
Fieldrunners ftw vooral nu na de update..
|
|
||||
|
||||
Texas Hold'em
|
|||
|
|||
fastlane speel ik vaak
|
|
|||
|
|||
Bejeweld 2, erg leuk.
Gisteren Uno via app store aangeschaft. Een echte aanrader. |
|
||||
|
||||
ik ben echt verslaafd aan tap tap revence. nu issie helemaal leuk geworden door de multiplayer fuctie
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
PAPI JUMP!! hoe dan ook het meest verslavende spel
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bugdom 2 is erg leuk, alleen de besturing is beetje lastig.
crash bandicoot nitro kart 3D is ook heel leuk, en makkelijke besturing de papi jumps vind ik allemaal wel grappig. en k ga Flick sports fishing zeker ff proberen, en fastlane street racing ook |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Lol ik heb op het forum van de makers van flick sports fishing gevraagt of er nog een update kwam, en ze waren bezig met versie 1.2 met allemaal nieuwe dingen
Ik kan niet wachten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: welke office app raden julie aan | BlacksEdition | iPad Apps | 17 | 12-10-11 17:03 |
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! | Rub3n | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 06-07-11 11:12 |
Wie weet welk 'spel' dit is? | Eef72 | Archief | 10 | 12-11-09 21:42 |
(Title)properties zijn die aan te passen | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 30-05-09 11:01 |
Welk vis spel kopen; i Fishing of Flick (Sport) Fishing? | mathijs666 | iPhone Apps | 1 | 06-12-08 19:13 |
|
|