//

Nederlandse boeken in iTunes store makkelijk te vinden ?

Nederlandse boeken in iTunes store makkelijk te vinden ? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben echt super blij met de toevoeging van boeken in de iTunes store. Eindelijk gemakkelijk boeken op de iPad te zetten, nou ja nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-10-11, 21:53
MartineV MartineV is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Cool Nederlandse boeken in iTunes store makkelijk te vinden ?

Ik ben echt super blij met de toevoeging van boeken in de iTunes store. Eindelijk gemakkelijk boeken op de iPad te zetten, nou ja nog makkelijker maar is er een manier hoe ik heel snel kan zien wat de Nederlandse boeken zijn want wat ik ook probeer ik zie telkens nog heel veel Engelse boeken en ook Duitse boeken en het zoeken naar Nederlandse boeken is zo een beetje als zoeken naar een speld in een hooiberg. Tips zijn van harte welkom.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-11, 10:35
lgxmkl1 lgxmkl1 is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 78
Standaard

Onder het kopje uitgelicht staat een optie 'bestsellers per taal'. Wanneer je daar Nederlands aan klikt krijg je in ieder geval de bestverkopende Nederlandstalige boeken.
  #3  
Oud 12-10-11, 15:54
lgxmkl1 lgxmkl1 is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 78
Standaard

Apple heeft onlangs zelfs een aparte banner in de store geplaatst onder de noemer 'Boeken in het Nederlands'. Nu is het dus helemaal gemakkelijk om Nederlandstalige boeken terug te vinden. Overigens neemt het aanbod aan boeken dagelijks met flinke hoeveelheden toe.
Reageren

Labels
boeken, nederlandse



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes Library verwijderd, hoe makkelijk Apps terug vinden Bento iTunes 2 04-08-10 16:20
Mac OS X: HELP! Amerikaanse macbook, Nederlandse itunes store hawtin iTunes 0 25-02-10 13:42
eReaders: boeken in de Nederlandse taal forum.bericht iPhone algemeen 4 12-12-09 16:12
Windows: Nederlandse itunes store account! RioolDokter iTunes 2 30-09-09 21:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:15.