iTunes Library verwijderd, hoe makkelijk Apps terug vinden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Mijn 3G is een tijdje geleden kapot gegaan en ik loop nu rond met een oud toestel tot ik mijn iPhone 4 krijg. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes Library verwijderd, hoe makkelijk Apps terug vinden
Dag allemaal,
Mijn 3G is een tijdje geleden kapot gegaan en ik loop nu rond met een oud toestel tot ik mijn iPhone 4 krijg. Nu ben ik vergeten de iTunes map te backuppen toen ik mijn PC formatteerde enige tijd geleden, hierdoor zijn al m'n gedownloadde apps weg. Ik weet me god niet meer wat ik allemaal op mn oude 3G had staan, is er een mogelijkheid om alle aankopen in 1x weer van iTunes te downloaden? Tnx, Bento |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ahh ik zie het. Bedankt! 8 paginas doorspitten dan maar
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe kan ik eerder gedownloade apps terug vinden | arcovandermeij | iPhone Apps | 1 | 19-06-10 17:41 |
apps telkens terug ondanks verwijderd | zoef de haas | iTunes | 1 | 18-06-09 15:19 |
Camera applicatie verwijderd Hoe krijg ik deze terug? | iBen | Unlock [archief] | 2 | 30-01-08 19:54 |
|
|