hoe kan ik eerder gedownloade apps terug vinden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb circa 8 maanden geen iphone gehad maar nu weer terug bij de iphone. toendertijd heb ik een aantal betaalde apps gedownload. is er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe kan ik eerder gedownloade apps terug vinden
Ik heb circa 8 maanden geen iphone gehad maar nu weer terug bij de iphone. toendertijd heb ik een aantal betaalde apps gedownload. is er een manier om erachter te komen welke dit waren.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je via itunes inlog op in de itunes store. en via de opties in itunes kun je je aankoop history bekijken. dan zie je in ieder geval de namen van de apps. dan kun je die opnieuw aanklikken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik mappen op me computer van me iPod vinden? | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-01-11 00:19 |
Windows: iTunes Library verwijderd, hoe makkelijk Apps terug vinden | Bento | iTunes | 2 | 04-08-10 17:20 |
Kosten die ik niet terug kan vinden? | Apple-Flap | Overige providers Nederland | 7 | 20-04-08 13:12 |
|
|