eReaders: boeken in de Nederlandse taal discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie weet waar ik boeken in de Nederlandse taal kan vinden die met een eReader (welke?) gelezen kan worden?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
eReaders: boeken in de Nederlandse taal
Wie weet waar ik boeken in de Nederlandse taal kan vinden die met een eReader (welke?) gelezen kan worden?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
jaaaaa hier ben ik ook al heeeeellll lang benieuwd naar
|
|
|||
|
|||
Weet niemand dat? Ik ben ook zeer benieuwd en wil graag gaan lezen op de iphone maar dan wel nederlandse boeken.
Ik kan ze nog nergens vinden |
|
|||
|
|||
Ik ben ook al een tijd aan het zoeken! Had ergens gelezen dat er nog niet zo gek veel Nederlandse ebooks te krijgen zijn! Op bol.com heb ik er een paar gevonden maar dan moet je ze betalen! Je kan ook ebooks downloaden op Limewire maar ik weet niet of er Nederlandse bij staan!
|
|
||||
|
||||
BOL biedt ook een paar Nederlandstalige boeken gratis aan: (in ePub formaat; met Stanza te lezen op de iPhone)
bol.com | Gratis digitale boeken | Boeken (Nederlands) Dan kun je gewoon legaal kijken of het boeken lezen op de iPhone je bevalt...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nederlandse taal | Duco10 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 01-06-08 16:00 |
nederlandse taal 1.1.4 | dennis9920 | Archief | 1 | 22-03-08 11:06 |
[1.1.4] Nederlandse taal | Fevida | Archief | 6 | 28-02-08 17:28 |
|
|