Nederlandse itunes store account! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik hier het forum iet wat heb doorzocht, kom ik er eigenlijk niet meer uit.. Hoe maak ik een Nederlandse store-account aan zonder dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nederlandse itunes store account!
Nadat ik hier het forum iet wat heb doorzocht, kom ik er eigenlijk niet meer uit..
Hoe maak ik een Nederlandse store-account aan zonder dat ik creditcard gegevens moet invullen (Deze heb ik namelijk niet). Ik heb al een Amerikaans account zonder creditcard. Nu wil ik alleen ook een Nederlandse, voor bepaalde NL apps. Iemand die het stappenplan heeft? Thnx a lot!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kun je niet heel toevallig "Geen" aanvinken in de registratie ik heb namelijk men itunes account op creditcard gegevens "Geen" gezet vandeweek omdat ik geen betalingen meer via mijn account wil hebben.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Account in Nederlandse EN Amerikaanse store? | rtenkroode | iTunes | 44 | 15-01-11 23:22 |
Mac OS X: iTunes store account aanmaken | RickvH | iTunes | 0 | 16-10-10 17:24 |
iTunes Store-account verwijderen | wouttje07 | iPhone Apps | 4 | 02-12-09 09:42 |
Aanmaken account iTunes Store | Spriggan | Archief | 1 | 18-11-08 20:47 |
|
|