Gratis iTunes-account aanmaken discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Met deze handleiding kan je een gratis account maken in iTunes. Handig als je naast je Belgisch of Nederlands account ook een account voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gratis iTunes-account aanmaken
Met deze handleiding kan je een gratis account maken in iTunes.
Handig als je naast je Belgisch of Nederlands account ook een account voor de Amerikaanse Appstore wil.. Voor deze handleiding bezoek ik de Belgische Appstore, maar het werkt even goed in de Amerikaanse, Nederlandse of Mexicaanse Appstore Stap 1 Open iTunes en ga naar de iTunes Store Stap 2 Klik links bovenaan op App Store Scroll nu naar beneden en zoek in de rechterkolom Top Free Apps, klik daar op een willekeurige app. Stap 3 Klik nu rechtsbovenaan, naast gratis op Haal op Er wordt nu een popup getoond, klik hier bovenaan op Nieuwe account aanmaken Stap 4 Klik nu op Ga door Vervolgens krijg je de Algemene Voorwaarden te zien, accepteer ze en klik op Ga door Stap 5 Vul vervolgens alle info in die Apple nodig heeft voor de aanmaak van je account en klik op Ga door Stap 6 Nu moet je een betaalmethode kiezen: Kies Geen Vul hieronder ook je adres aan. OPGELET: Maak je een account aan in de Amerikaanse Appstore, zoek dan een adres in Amerika, bijvoorbeeld via Hotels.com Stap 7 Voila! Je account is klaar. Nu hoef je enkel nog te wachten op een verificatiemail (dit kan tot 24 uur duren!), je account verifiëren en je kan apps beginnen kopen in de Appstore van het land naar jouw keuze! Laatst gewijzigd door WDS001; 29-11-09 om 13:55. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
??
Ik zie nergens als optie ''geen''??
alleen de betaal opties! EDIT: Kan iemand mij helpen of weet iemand hoe je anders aan zo'n account komt?? Laatst gewijzigd door Qphone; 06-01-09 om 14:07. Reden: iets vergeten ;) |
|
|||
|
|||
geen creditcard gevens te hoeven geven
Citaat:
Voor de gene de GEEN creditcard gegevens willen geven en toch een account aan willen maken moet je eerst een Itunecard kopen!! dan moet je je aanmelden, en dan... jawel kun je bij betaalopties 'geen' aanklikken! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Net een account aangemaakt en werkt gewoon bedankt man
|
|
|||
|
|||
Thanks, eindelijk een werkende iTunes account.
|
|
|||
|
|||
Ga het uitproberen!!! Bedankt
Edit: Haha het is gelukt !! Harstikke bedankt Laatst gewijzigd door Jappie.; 10-01-09 om 11:51. |
|
|||
|
|||
Thnx man, had ik voor vananavond nodig!
|
|
|||
|
|||
itunes account
krijg geen mail waneer k acoount maak om te acctiveren
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
itunes account
|
|
|||
|
|||
Dat probleem met de activatie e-mail heb ik hier ook.
( Sinds vanmiddag in het bezit van een iPhone !) Al verschillende keren proberen te activeren via iTunes + een ander e-mail adres geprobeerd. Krijg niks nada noppes binnen. Toenet met Apple gebeld, alleen vertelde de helpdeskmedewerker me dat ik maar even een contactformulier moest invullen waarna ik reactie per mail zou krijgen . Beetje vreemde gang van zaken dit, aangezien het activeringsmailtje handmatig sturen zo te doen zou moeten zijn voor hun. Nu werkt de App Store ook niet, omdat deze de melding geeft dat mijn account nog niet geactiveerd is :x |
|
|||
|
|||
itunes
Citaat:
ik heb zojuist net mijn mail ontvangen druk maar paar keer op versturen van mail en dan ff gaan afwachten om te activeren het is wel ff wachten tot je het mail krijgt maar je krijgt hem zowiezo opgestuurd heb geduld |
|
|||
|
|||
Vraag jij ook om opnieuw versturen via iTunes?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben benieuwd welk mailtje dit nou is. Die van 3 uur geleden of die van 10 minuten geleden |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
TOPPIE !!
HET WERKT THNx |
|
||||
|
||||
Whiejj ! gelukt ^^ thxx
|
|
|||
|
|||
Hee Super!
heb het zojuist geprobeerd en het werkt hellemaal.. hier nog een manier om een apple acount aan te maken zonder creditcard, én hierbij kun je ook betaalde apps: maak een clickandbuy account aan, ga naar iTunes vul je gegevens etc in.. en vink ClickAndBuy aan ipv creditcard, dan kun je geld storten op je ClickAndBuy account en zo ook betaalde apps nemen zonder creditcard.. Ltr!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aanmaken itunes account met click and buy lukt niet. | paultje360 | iTunes | 22 | 19-01-12 21:31 |
Mac OS X: iTunes store account aanmaken | RickvH | iTunes | 0 | 16-10-10 17:24 |
(Gratis) US App Store account aanmaken (via Facebook) | Robin1979 | iPhone Apps | 11 | 15-09-09 16:30 |
iTunes account aanmaken zonder creditcard | Petertje07 | Archief | 3 | 16-01-09 18:40 |
Aanmaken account iTunes Store | Spriggan | Archief | 1 | 18-11-08 20:47 |
|
|