Gratis iTunes-account aanmaken discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het bovenste bericht opgevolt maar ik loop vast met het actieveren van de acount ? wie kan mij helpen ? mvg jordy...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb het bovenste bericht opgevolt
maar ik loop vast met het actieveren van de acount ? wie kan mij helpen ? mvg jordy |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik loop vast bij : Ga vervolgens helemaal naar rechts onder in je scherm naar Top Free apps.
Zie dat nergens staan.. Wie kan mij hierover extra info geven aub? Ok, na even itunes af te sluiten en terug op te starten stond het er ineens bij. Danku, alles perfect verlopen. Laatst gewijzigd door GasGasR6; 29-11-09 om 02:29. |
|
|||
|
|||
Account betalings gegevens invullen
Hallo,
Ik heb dit gelezen: https://forum.iculture.nl/f59/i...-aanmaken.html Nu ben ik bezig met een account te maken en vraagt die om betalings wijze. Ik ben niet van plan ooit iets te kopen bij hun. Maar de optie geen bestaat niet en ik kan niet verder zonder visa of mastercard in te vullen (wat ik zowiezo niet heb) Wat moet ik nu doen? Ik heb vroeger ook 2 accounts aangemaakt voor iemand en daar hoefde dit niet. In de handleiding staat ook dat je geen moet invullen maar dat staat er niet.......... KC |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Dank je wel gelukt!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja inderdaad het gratis account aanmaken!!
Sorry had duidelijker moeten zijn! |
|
|||
|
|||
Waarom zou ik een Amerikaans adres doorgeven? Oke, dit heeft te maken als je in de Amerikaanse iTunes wil, maar is er dan een verschil tussen een Nederlandse en een Amerikaanse iTunes? Verschillende apps ofso?
|
|
|||
|
|||
In de amerikaanse store is meer content.
Andere content en ook gratis apps en vaak gratis muziek. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dit werkt echt !!! super bedankt
ik had al een USA account maar met deze NL account ben ik heel blij !!! |
|
|||
|
|||
Nou... heel vaag allemaal want bij mij werkt het niet, ik heb een click and buy rekening aangemaakt, mailtjes enz allemaal al gehad met de codes... ga ik naar itunes "betaalwijze aanpassen" klik ik op click and buy, en dan zegt hij dat je op "ga door" moet klikken.. doe je dat, gebeurt er vervolgens niks... ik vind iphone een geweldig ding hoor,, maar itunes vind ik echt een programma van niks :S
|
|
||||
|
||||
Haha tof, dat werkt inderdaad.
Fijn om te weten. Aangezien ik 3 mensen op mijn iTunes account had zitten. Mijn vriendin, een vriendin van mijn vriendin, en ik zelf. Kan ik ze in iedergeval allemaal een eigen account geven (: |
|
|||
|
|||
Vanaf nu kan je ook kiezen voor 'geen betaalmethode'.
Waardoor visa enzo niet meer nodig is! |
|
|||
|
|||
Ik probeerde gisteren ook een account aan te maken voor de us appstore maar ik moet een betaalwijze invoeren en ik heb geen us credit-card uiteraard.
Hoe kan ik nou een us account aanmaken? Ik zie nergens de optie geen betaal wijze oid. Stan. Please help :?
|
|||
|
|||
Geen idee eigenlijk...
Bij mij kwam het gewoon op het schermpje.. Gr |
|
|||
|
|||
Welke versie van itunes gebruik je? Misschien dat je bij oudere versies van itunes die mogelijkheid nog hebt.
|
|
|||
|
|||
Itunes 9.2.0.61
|
|
|||
|
|||
Da's volgens mij de meest recente versie... Ik zie echt niks bij mij staan waarmee ik kan kiezen voor geen betaalwijze oid....
|
|
|||
|
|||
Probeer eens een gratis app te downloaden, waar je verwezen wordt naar een account aanmaken, misschien lukt het zo.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aanmaken itunes account met click and buy lukt niet. | paultje360 | iTunes | 22 | 19-01-12 21:31 |
Mac OS X: iTunes store account aanmaken | RickvH | iTunes | 0 | 16-10-10 17:24 |
(Gratis) US App Store account aanmaken (via Facebook) | Robin1979 | iPhone Apps | 11 | 15-09-09 16:30 |
iTunes account aanmaken zonder creditcard | Petertje07 | Archief | 3 | 16-01-09 18:40 |
Aanmaken account iTunes Store | Spriggan | Archief | 1 | 18-11-08 20:47 |
|
|