iTunes store account aanmaken discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey! Ik heb sinds een paar dagen een iPhone 4, bevalt me prima, er is alleen een ding: Wanneer ik een iTunes store account probeer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes store account aanmaken
Hey!
Ik heb sinds een paar dagen een iPhone 4, bevalt me prima, er is alleen een ding: Wanneer ik een iTunes store account probeer aan te maken krijg ik bij de pagina "Bekijk uw betaalgegevens" (nadat ik alles heb ingevuld en op "Gereed" klik) een error namelijk; 'Het verzoek aan de iTunes Store kan niet worden voltooid. Het is mogelijk te druk. Controleer de internetverbinding of probeer het later opnieuw." Ik kan dus geen apps o.i.d. downloaden, erg vervelend. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar zonder succes (ook op windows geprobeerd). Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(Gratis) US App Store account aanmaken (via Facebook) | Robin1979 | iPhone Apps | 11 | 15-09-09 16:30 |
Mac OS X: US App Store account aanmaken | Shorty007 | iTunes | 0 | 23-07-09 21:40 |
iTunes account aanmaken zonder creditcard | Petertje07 | Archief | 3 | 16-01-09 18:40 |
Aanmaken account iTunes Store | Spriggan | Archief | 1 | 18-11-08 20:47 |
|
|